Toyota zmodernizowała model C-HR. Zmieniła się m.in. gama napędów i system multimedialny oraz stylistyka przedniej i tylnej części nadwozia.
Toyota C-HR po liftingu
Toyota C-HR będzie teraz dostępna z dwoma napędami hybrydowymi do wyboru (wcześnie była tylko jedna opcja). Nowy napęd Hybrid Dynamic Force z silnikiem 2.0 o łącznej mocy 184 KM dołącza do udoskonalonego napędu z silnikiem 1.8 o całkowitej mocy 122 KM. W gamie bez zmian pozostanie benzynowy silnik 1.2 turbo o mocy 116 KM.
Toyota C-HR po liftingu
Toyota C-HR po liftingu otrzymała również nowy system multimedialny, który wreszcie umożliwia pełną integrację z telefonem za pośrednictwem Apple CarPlay i Android Auto. Nowością jest także nawigacja ze zdalnie aktualizowanymi mapami. Nowa wersja multimediów będzie dostępna we wszystkich wersjach wyposażenia.
To ważna zmiana, bo do tej pory Toyota pod względem systemu wyraźnie odbiegała od konkurencji.
Toyota C-HR po liftingu
Zmodernizowana Toyota C-HR otrzymała przeprojektowane pasy przedni i tylny. Przednie i tylne reflektory zostały wykonane w technologii LED. Światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy połączono w jeden projektor, tworzący płynną linię powyżej głównego reflektora. Z tyłu nowe lampy zespolone są połączone lśniącym czarnym spojlerem, z którym tworzą całość.
Elektryczne wspomaganie kierownicy zostało zoptymalizowane, aby zapewnić lepsze wrażenia podczas prowadzenia.
Ponadto Toyota C-HR z napędem hybrydowym 2.0 otrzymała zmodyfikowane zawieszenie. Co ciekawe, w zmianach nie chodziło jednak o lepsze wrażenia z jazdy z mocniejszym silnikiem. Przeciwnie, jak zapewnia producent, celem zmiany było zwiększenie... komfortu, przy zachowaniu właściwości jezdnych.
Zmodernizowana Toyota C-HR, otrzymała również poprawione wygłuszenie kabiny.