Zwrot kosztu instalacji po
13000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
8.3 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
22 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.6 s.
Prędkość maksymalna
173 km/h
UwagaŚredni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.
Toyota Corolla Verso III 1.8 VVT-i 129 KM
Corolla Verso IToyota Corolla Verso to kompaktowy minivan, który zaprezentowano w 2001 roku. Debiut okazał się trudny. Bazujące na Corolli IX generacji auto nie spotkało się z ciepłym przyjęciem, w efekcie produkcja została zakończona w 2004 roku.
Corolla Verso IIW 2004 roku pojawiła się III generacja Corolli Verso. Auto produkowane było w Turcji i idealnie wstrzeliło się w europejski boom na minivany. Corolla Verso tej generacji oferowana była w wersjach 5- i 7-osobowej.
Uwagi użytkowników dotyczą głównie nie najlepszych materiałów we wnętrzu i jakości montażu. Może to skutkować skrzypieniami i stukami. W samochodach z silnikami wysokoprężnymi dość szybko mogą się zużywać sprzęgła, zdarzają się również kosztowne problemy z wtryskiwaczami. W początkowym okresie produkcji użytkownicy aut często odwiedzali Autoryzowane Stacje Obsługi z powodu nadmiernego zużycia oleju w jednostkach benzynowych. Szesnastozaworowe silniki wyposażone w mechanizm zmiennych faz rozrządu często wymagają dolewek oleju między wymianami. Niektóre serwisy Toyoty na gwarancji dokonywały np. wymiany uszczelniaczy zaworowych, jednak przeważnie na nic się to nie zdawało.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2012-03-14