Toyota Motor Europe zmienia logo. Nowe ma być symbolem "transformacji z producenta samochodów w dostawcę szeroko rozumianej mobilności".
Nowy logotyp to wynik optymalizacji znaku firmowego pod względem emisji na różnego rodzaju ekranach i urządzeniach mobilnych. Logo Toyota otrzymało dwuwymiarowy design pozbawiony znaku słownego "Toyota". Utrzymanie nazwy marki w logotypie nie jest konieczne, ponieważ emblemat Toyoty jest dobrze znany w całej Europie. Nowe logo aostało przystosowane do przestrzeni cyfrowej i będzie stosowane we wszystkich formach komunikacji, zaś obecny emblemat nadal będzie montowany na samochodach. Toyota utrzyma dotychczasową identyfikację graficzną stacji dealerskich w Europie. Zostanie ona jednak zweryfikowana z myślą o nowej strategii dla sieci dealerskiej Toyoty na 2025 rok. Póki co firma nie zdradza jednak jej założeń.
Wprowadzany właśnie do użytku projekt wizualny obejmuje nową unikalną typografię oraz specjalnie opracowaną czcionkę Toyota Type, przystosowaną do wszelkich możliwych zastosowań on-line i w druku. To ułatwi rozwój marki w internecie oraz budowę systemu sprzedaży on-line na europejskim rynku.
Nowy logotyp zwiększa przejrzystość i ujednolica identyfikację wizualną Toyoty na różnych polach działalności. W tym samym celu Toyota wprowadza zmiany w nazwach niektórych jednostek biznesowych. Toyota Insurance Management otrzymuje nazwę Toyota Insurance Services, która jest lepiej dostosowana do wciąż rozwijających się usług internetowych i mobilnych. Program sprzedaży samochodów używanych Toyota Plus zmienia nazwę na Toyota Approved Used.