chceauto.pl
x

Volkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KM

Volkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2023
Średnia cena
227 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
77.0 kWh
Waga
2459 kg
Ładowność
541 kg

OSIĄGI

Moc
204 KM
0-100 km/h
10.2 s.
V max
145 km/h
Zasięg
310 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
63 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R19
255/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
K
Bagażnik
1121 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KMVolkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KM

Volkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KM

Volkswagen ID. Buzz to elektryczny model wzorowany na kultowym Volkswagenie T1, zaporezentowany w marcu 2022 roku. Przedsprzedaż tego modelu rozpoczęła się w maju.

Podobnie jak inne modele rodziny ID., także ID. Buzz i ID. Buzz Cargo są zbudowane na platformie opracowanej specjalnie dla pojazdów elektrycznych (MEB).

Volkswagen ID. Buzz ma 4712 mm długości przy rozstaie osi wynoszącym 2988 mm. W wersji pięcioosobowej samochód ma bagażnik o pojemności 1121 litrów. Po złożeniu drugiego rzędu siedzeń ładowność wzrasta prawie dwukrotnie – do 2205 litrów.

Volkswagen oferuje modele ID. Buzz i ID. Buzz Cargo - podobnie jak klasyczne Bulli – w jedno- lub dwukolorowym lakierze. Do wyboru jest łącznie 11 wariantów.

ID. Buzz jest wyposażony w akumulatory o pojemności 82 kWh brutto (77 kWh pojemności użytecznej) zasilające silnik elektryczny o mocy 204 KM (310 Nm) zintegrowany z tylną osią, którą napędza. W tej konfiguracji prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 145 km/h.

Dzięki możliwości poboru mocy do 170 kW, akumulator można naładować od 5 do 80 procent w około 30 minut (na szybkiej ładowarce, których w Polsce jest niewiele).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-17

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Volkswagen ID.Buzz 77 kWh 204 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS