chceauto.pl
x

Alfa Romeo GT 3.2 240 KM

Alfa Romeo GT 3.2 240 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2007
Średnia cena
28 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
3179 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
240 KM
0-100 km/h
6.7 s.
V max
243 km/h

KOSZTY

Spalanie
12.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
79 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
320 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
14.9 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
39 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.4 s.
Prędkość maksymalna
221 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Alfa Romeo GT 3.2 240 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Alfa Romeo GT 3.2 240 KMAlfa Romeo GT 3.2 240 KMAlfa Romeo GT 3.2 240 KMAlfa Romeo GT 3.2 240 KMAlfa Romeo GT 3.2 240 KMAlfa Romeo GT 3.2 240 KM

Alfa Romeo GT 3.2 240 KM

Alfa Romeo GT to coupe, które zadebiutowało w 2003 roku, a rok później trafiło do sprzedaży. Samochód oparty jest na płycie podłogowej Alfy 156, natomiast we wnętrzu znajdziemy elementy stosowane w Alfie 147.
Alfa GT cierpiała na jeden poważny problem - w ofercie nie było silnika godnego ciekawego wyglądu. Dostępne diesle były w porządku, ale nie pasowały do coupe o nazwie GT. Z kolei jednostki benzynowe były bardzo paliwożerne i pod tym względem z kretesem przegrywał z konkurencją. To głównie zadecydowało, że Alfa GT nie zdobyła serc klientów i na rynku wtórnym jest rzadką ofertą.

Nieliczni nabywcy tych samochodów oceniają je raczej pozytywnie, regularnie serwisowane auta są raczej bezawaryjne.
Uwaga na znaczny spadek wartości.
Produkcję Alfy GT zakończono w 2010 roku. Następcy tego modelu nie zaprezentowano.


Silnik

Przy wymianie rozrządu należy rozważyć również wymianę pompy wody (przy okazji oszczędzamy na robociźnie). W wersjach wcześniejszych pompy wody miały plastikowy wirnik, który lubił pękać, przez co wydajność takiej pompy drastycznie spadała, a kończyło się to poważnym przegrzaniem silnika.

Przy nierównej pracy silnika pierwsze podejrzenie powinny paść na szczelność układu dolotowego i na cewki zapłonowe.

Regularnie serwisowany silnik (z wymianą oleju maksymalnie co 10 tys. km i rozrządu maksymalnie co 80 tys. km) potrafi odwdzięczyć się bezawaryjnym działaniem, utrzymaniem mocy fabrycznej, kulturalną pracą i pięknym dźwiękiem.

Silnik jest dość paliwożerny, dość dobrze współpracuje z instalacjami LPG, jednak prawdziwi Alfisti nie dopuszczają takiego połączenia.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-03-19

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Alfa Romeo GT - AKCJE NAWROTOWE

2007-06-01Niektóre samochody Alfa Romeo model Alfa 147, Alfa 156 i Alfa GT wyposażone w silniki 1,9 Multijet 16V mogą być wadliwe.

Fiat Auto Poland poinformował, że prowadzący pojazd może mieć problem z jego uruchomieniem. Na skutek ocierania przewodu paliwowego o korpus filtra powietrza może dojść do wycieku paliwa w komorze silnikowej.

Wada może wystąpić w pojazdach Alfa Romeo model Alfa 147, Alfa 156 i Alfa GT, wyprodukowanych od grudnia 2005 r. do czerwca 2006 r. we Włoszech.
2007-12-20Polski dystrybutor samochodów poinformował, że w niektórych samochodach Fiat, Lancia oraz Alfa Romeo, przednie i tylne przewody hamulcowe nie zostały wykonane we właściwy sposób. Wada ta, w skrajnych przypadkach może doprowadzić do nieprawidłowego działania układu hamulcowego.

Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 2333 samochodów, wyprodukowanych w październiku i listopadzie 2007 r. we Włoszech i Polsce. Szczegółowe informacje pozwalające na identyfikację wadliwego samochodu:

Miejsce produkcji: Pomigliano
Zakres numerów nadwozia: 3403295-3409513 5267033-5269013
Okres produkcji: 16/10/2007-16/11/2007
Liczba wadliwych pojazdów: 17

Alfa Romeo GT 3.2 240 KM - PODOBNE SAMOCHODY

BMW 6

BMW 6

30i 258 KM benzyna2007couperęcznatylny
cena średnia 78 000 zł
OCENY
Dostępność
Porsche Cayman

Porsche Cayman

2.7 245 KM benzyna2007couperęcznatylny
cena średnia 85 000 zł
OCENY
Dostępność
Chrysler Crossfire

Chrysler Crossfire

3.2 218 KM benzyna2007couperęcznatylny
cena średnia 33 000 zł
OCENY
Dostępność
Alfa Romeo Brera

Alfa Brera

3.2 V6 JTS 260 KM benzyna2007couperęczna4x4
cena średnia 36 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda RX-8

Mazda RX-8

231 KM benzyna2007couperęcznatylny
cena średnia 22 000 zł
OCENY
Dostępność

Alfa Romeo GT 3.2 240 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS