chceauto.pl
x

Audi 80 B4 S 2.2 TURBO QUATTRO 230 KM

Audi 80 B4 S 2.2 TURBO QUATTRO 230 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
1994
Średnia cena
20 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2226 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
230 KM
0-100 km/h
6 s.
V max
246 km/h

KOSZTY

Spalanie
11 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyRodziny nie radzimy tym autem wozić bezpieczny
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
400 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
8000 km czyli po 5 miesiącach
Zużycie paliwa
13.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
34 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
6.6 s.
Prędkość maksymalna
224 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Audi 80 B4 S 2.2 TURBO QUATTRO 230 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi 80 B4 S 2.2 TURBO QUATTRO 230 KMAudi 80 B4 S 2.2 TURBO QUATTRO 230 KMAudi 80 B4 S 2.2 TURBO QUATTRO 230 KMAudi 80 B4 S 2.2 TURBO QUATTRO 230 KMAudi 80 B4 S 2.2 TURBO QUATTRO 230 KM

Audi 80 B4 S 2.2 TURBO QUATTRO 230 KM

Audi 80

Audi 80 B3/B4 przez wiele lat było obiektem westchnień wielu Polaków. Eleganckie, w pełni ocynkowane nadwozie i trwałość podzespołów mechanicznych przysporzyły autu wielu zwolenników. Zmodernizowana (w 1991 roku) wersja B4 otrzymała m.in. nieco przeprojektowane zawieszenie, kosmetyczne zmiany objęły również wnętrze i nadwozie. Obecnie trudno z czystym sumieniem polecić to auto osobom szukającym wygodnego środka transportu dla rodzin. Podeszły wiek, ogólne wyeksploatowanie oraz fakt, że prawie wszystkie 80-tki na rynku trafiły do nas z Niemiec (często mocno rozbite) bardzo utrudnia znalezienie interesującego egzemplarza. Dziś jest to więc propozycja dla osób szukających taniego środka transportu o przystępnych kosztach eksploatacji. Na te ostatnie składają się głównie tanie i ogólnie dostępne części zamienne i prosta konstrukcja. Silniki benzynowe dobrze znoszą zasilanie gazem LPG, diesle, chociaż długowieczne, odstają osiągami od panujących dziś na drogach warunków. Nie ma co liczyć na brak problemów z korozją - większość aut ma za sobą niechlujnie przeprowadzone naprawy blacharskie.

Audi 80 B4

Audi 80 B4 to zmodernizowany model, który pojawił się na rynku w początku lat dziewięćdziesiątych. W stosunku do poprzednika wersja B4 otrzymała m.in. nieco przeprojektowane zawieszenie, kosmetyczne zmiany objęły również wnętrze i nadwozie (pojawiła się maska zintegrowana z osłoną chłodnicy). Tak jak B3, samochód słynął z niewielkiej awaryjności i w pełni ocynkowanej karoserii.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-06-10

Wersje

NADWOZIA

Staroć za 8 tys. zł. Dlaczego tak drogo?2011-09-1443 mln aut z jednej fabryki!2015-11-27

Audi 80 B4 S 2.2 TURBO QUATTRO 230 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volvo 850

Volvo 850

2.3 T 250 KM benzyna1994sedanręcznaprzedni
cena średnia 15 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi 80 B4 S 2.2 TURBO QUATTRO 230 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS