Seria 4 otrzymała właśnie pakiet usprawnień. Na jakie zmiany zdecydowali się inżynierowie i styliści z Monachium?
BMW serii 4
Zgodnie z tradycją przemodelowano kształty zderzaków – inne są teraz np. wloty powietrza. Największą nowością jest rezygnacja ze stosowanego do tej porty oświetlenia ksenonowego. Odświeżona seria 4 otrzymała przednie reflektory wykonane w technologii LED. Z diod LED korzystają teraz również światła przeciwmgłowe. Oko fana modelu dostrzeże też przemodelowaną grafikę tylnych świateł.
Pakiet nowości obejmuje dwa dodatkowe kolory karoserii i nowe wzory aluminiowych obręczy kół oferowanych we wszystkich wersjach wyposażeniowych.
BMW serii 4
Zmiany we wnętrzu mają charakter kosmetyczny. Obszycie deski rozdzielczej otrzymało podwójne szwy. Dodano nowe wzory tapicerek i listew dekoracyjnych.
Poprawki w konstrukcji ograniczają się niemal wyłącznie do nastawów zawieszenia. Zmieniono charakterystykę nie tylko podstawowych odmian, ale też zawieszenia M Sport oraz – opcjonalnego - układu adaptacyjnego.
BMW serii 4
Nie zdecydowano się na zmiany w gamie jednostek napędowych. Podobnie jak do tej pory do wyboru jest aż 31 konfiguracji. W 12 wersjach odświeżona czwórka oferowana jest z napędem xDrive (4x4). Jednostki benzynowe oferują od 184 KM (model 420i) do 326 KM (model 440i). Diesle - między 190 KM (420d) a zamyka 313 KM (BMW 435d). Wyjątkiem jest – słabszy – 150-konny model 418d występujący wyłącznie jako Gran Coupe.
Warto podkreślić, że – nawet bez pakietu odmładzających zmian – seria 4 sprzedaje się rewelacyjnie. Od jej rynkowego debiutu w 2013 roku BMW dostarczyło klientom już niemal 400 tys. egzemplarzy.