chceauto.pl
x

Citroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KM

Citroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2017
Średnia cena
44 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1199 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1355 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
110 KM
0-100 km/h
11.5 s.
V max
187 km/h
Zasięg
710 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
51 zł
Zbiornik paliwa
57 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/60 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
537 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Citroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Citroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KMCitroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KM

Citroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KM

Citroen C4 Picasso

Citroen C4 Picasso zadebiutował w połowie 2006 roku. Kilka miesięcy później (premiera w styczniu 2007) w ofercie francuskiej marki pojawiła się też jego wydłużona wersja o nazwie C4 Grand Picasso. I generacja obu wersji produkowana była do 2013 roku, gdy zaprezentowano C4 Picasso i C4 Grand Picasso II.

Citroen C4 Picasso II FL

Zupełnie nowy model, zbudowany w oparciu o modułową płytę podłogową EMP2 wkrótce trafił do salonów w 2013 roku.

Nadwozie ma 4,43 m długości, 1,83 m szerokości i 1,61 m wysokości. Długość auta jest wiec o 4 cm krótsza niż poprzedniej generacji, o 55 mm (do 2,75 mm) zwiększył się jednak rozstaw osi.

Oprócz tego, dzięki zastosowaniu lżejszej, modułowej platformy, samochód waży średnio (w zależności od wersji silnikowej) aż o 140 kg mniej niż poprzednik. Samochód może się też pochwalić bagażnikiem o pojemności aż 537 l. Picasso zyskało też zupełnie nowe wnętrze. Zachowano jednak charakterystyczne cechy – umieszczone centralnie, elektroniczne zegary czy wielofunkcyjną kierownicę. Nowością jest zamontowany na konsoli środkowej 7-calowy wyświetlacz dotykowy pełniący funkcję panelu sterowania dla dwustrefowej klimatyzacji czy systemu audio.

II generacja C4 Picasso jest pierwszym pojazdem koncernu PSA wyposażonym w nowej generacji silniki wysokoprężne „BlueHDI”. Wersje z silnikami wysokoprężnymi standardowo oferowane są z ręcznymi, sześciostopniowymi skrzyniami biegów.

W 2016 roku - zgodnie z panującą modą - w połowie sześcioletniego cyklu produkcyjnego, producent zafundował autu kilka zmian. Lifting karoserii skupił się na pasie przednim i tylnych światłach. Zmiany objęły również paletę barw nadwozia (trzy nowe kolory karoserii) i listę wyposażenia. Zmodernizowany Citroen C4 Picasso mierzy teraz 4,44 m długości, 1,83 m szerokości i 1, 61 m wysokości. C4 Grand Picasso ma obecnie 4,6 m długości. Standardem są teraz nowe obręcze kół w rozmiarze 17 cali. Klienci mogą się też zdecydować na dwubarwne lakierowanie.

Producent przewidział cztery wersje wykończenia wnętrza i pięć rodzajów tapicerek. W kabinie znajdziemy odświeżony system nawigacji 3D Citroën Connect Nav z 7-calowym, dotykowym ekranem, który współpracuje również z centralnym wyświetlaczem (o przekątnej 12 cali) w desce rozdzielczej. Na listę opcji trafił m.in. adaptacyjny tempomat (z funkcją hamowania awaryjnego) oraz liczne systemy elektroniczne (m.in. ostrzegające o zmęczeniu, niekontrolowanej zmianie pasa ruchu czy pojazdach poruszających się w martwym polu).

W cennikach znajdziemy cztery wersje napędowe: dwie benzynowe (trzycylindrowy 1,2 PureTec o mocy 110 KM lub 130 KM) i dwie wysokoprężne (BlueHDI 120 KM lub 150 KM). W ofercie będą sześciostopniowe ręczne i – również sześciostopniowe – automatyczne skrzynie biegów.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-01-03

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Nowy C4 Picasso. Znamy ceny!2013-06-11Citroen C4 Picasso po liftingu2016-05-09Jeździmy nowym Grand C4 Picasso2013-10-14Wysokie noty Hondy i Citroena!2013-06-26Oficjalnie: nowy Citroen C4 Picasso2013-04-02Citroen Technospace2013-03-09

Citroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Opel Meriva

Opel Meriva

1.4 Turbo 120 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Zafira

Opel Zafira

1.4 Turbo 120 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 47 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Zafira Tourer

Opel Zafira Tourer

1.4 Turbo 120 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 52 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Scenic

Renault Scenic

1.2 TCe 115 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 49 000 zł
OCENY
Dostępność
Dacia Lodgy

Dacia Lodgy

1.2 TCE 115 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 37 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C3 picasso

Citroen C3 picasso

1.2 PureTech 110 KM benzyna2017VANręcznaprzedni
cena średnia 34 000 zł
OCENY
Dostępność

Citroen C4 Picasso II FL 1.2 PureTech 110 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS