chceauto.pl
x

Citroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KM

Citroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2014
Średnia cena
43 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1598 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1310 kg
Ładowność
442 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
165 KM
0-100 km/h
9.3 s.
V max
210 km/h
Zasięg
630 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł
Zbiornik paliwa
57 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/60 R16
205/55 R17
225/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
537 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Citroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Citroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KMCitroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KM

Citroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KM

Citroen C4 Picasso

Citroen C4 Picasso zadebiutował w połowie 2006 roku. Kilka miesięcy później (premiera w styczniu 2007) w ofercie francuskiej marki pojawiła się też jego wydłużona wersja o nazwie C4 Grand Picasso. I generacja obu wersji produkowana była do 2013 roku, gdy zaprezentowano C4 Picasso i C4 Grand Picasso II.

Citroen C4 Picasso II

Zupełnie nowy model, zbudowany w oparciu o modułową płytę podłogową EMP2 wkrótce trafił do salonów w 2013 roku.

Nadwozie ma 4,43 m długości, 1,83 m szerokości i 1,61 m wysokości. Długość auta jest wiec o 4 cm krótsza niż poprzedniej generacji, o 55 mm (do 2,75 mm) zwiększył się jednak rozstaw osi.

Oprócz tego, dzięki zastosowaniu lżejszej, modułowej platformy, samochód waży średnio (w zależności od wersji silnikowej) aż o 140 kg mniej niż poprzednik. Samochód może się też pochwalić bagażnikiem o pojemności aż 537 l. Picasso zyskało też zupełnie nowe wnętrze. Zachowano jednak charakterystyczne cechy – umieszczone centralnie, elektroniczne zegary czy wielofunkcyjną kierownicę. Nowością jest zamontowany na konsoli środkowej 7-calowy wyświetlacz dotykowy pełniący funkcję panelu sterowania dla dwustrefowej klimatyzacji czy systemu audio.

II generacja C4 Picasso jest pierwszym pojazdem koncernu PSA wyposażonym w nowej generacji silniki wysokoprężne „BlueHDI”. Wersje z silnikami wysokoprężnymi standardowo oferowane są z ręcznymi, sześciostopniowymi skrzyniami biegów.

W 2016 roku - zgodnie z panującą modą - w połowie sześcioletniego cyklu produkcyjnego, producent zafundował autu kilka zmian. Lifting karoserii skupił się na pasie przednim i tylnych światłach. Zmiany objęły również paletę barw nadwozia (trzy nowe kolory karoserii) i listę wyposażenia. Zmodernizowany Citroen C4 Picasso mierzy teraz 4,44 m długości, 1,83 m szerokości i 1, 61 m wysokości. C4 Grand Picasso ma obecnie 4,6 m długości. Standardem są teraz nowe obręcze kół w rozmiarze 17 cali. Klienci mogą się też zdecydować na dwubarwne lakierowanie.

Producent przewidział cztery wersje wykończenia wnętrza i pięć rodzajów tapicerek. W kabinie znajdziemy odświeżony system nawigacji 3D Citroën Connect Nav z 7-calowym, dotykowym ekranem, który współpracuje również z centralnym wyświetlaczem (o przekątnej 12 cali) w desce rozdzielczej. Na listę opcji trafił m.in. adaptacyjny tempomat (z funkcją hamowania awaryjnego) oraz liczne systemy elektroniczne (m.in. ostrzegające o zmęczeniu, niekontrolowanej zmianie pasa ruchu czy pojazdach poruszających się w martwym polu).

W cennikach znajdziemy cztery wersje napędowe: dwie benzynowe (trzycylindrowy 1,2 PureTec o mocy 110 KM lub 130 KM) i dwie wysokoprężne (BlueHDI 120 KM lub 150 KM). W ofercie będą sześciostopniowe ręczne i – również sześciostopniowe – automatyczne skrzynie biegów.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-05-09

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Nowy C4 Picasso. Znamy ceny!2013-06-11Citroen C4 Picasso po liftingu2016-05-09Jeździmy nowym Grand C4 Picasso2013-10-14Wysokie noty Hondy i Citroena!2013-06-26Oficjalnie: nowy Citroen C4 Picasso2013-04-02Citroen Technospace2013-03-09

Citroen C4 Picasso CRASHTEST

Citroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Kia Carens

Kia Carens

2.0 GDI 166 KM benzyna2014VANautomatprzedni
cena średnia 42 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Tourneo Connect

Ford Tourneo Connect

1.6 EcoBoost 150 KM benzyna2014VANautomatprzedni
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Alhambra

Seat Alhambra

1.4 TSI 150 KM benzyna2014VANautomatprzedni
cena średnia 51 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 5008

Peugeot 5008

1.6 THP 155 KM benzyna2014VANautomatprzedni
cena średnia 40 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Sharan

Volkswagen Sharan

1.4 TSI 150 KM benzyna2014VANautomatprzedni
cena średnia 57 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Zafira Tourer

Opel Zafira Tourer

1.6 Turbo 170 KM benzyna2014VANautomatprzedni
cena średnia 43 000 zł
OCENY
Dostępność

Citroen C4 Picasso II 1.6 THP 165 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS