chceauto.pl
x

Citroen Nemo 1.3 HDi 75 KM

Citroen Nemo 1.3 HDi 75 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2013
Średnia cena
24 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1248 cm3
Silnik
diesel
Waga
1165 kg
Ładowność
515 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
75 KM
0-100 km/h
15.9 s.
V max
155 km/h
Zasięg
920 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
4.9 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
31 zł
Zbiornik paliwa
45 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
185/60 R15

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
356 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Citroen Nemo 1.3 HDi 75 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Citroen Nemo 1.3 HDi 75 KMCitroen Nemo 1.3 HDi 75 KMCitroen Nemo 1.3 HDi 75 KMCitroen Nemo 1.3 HDi 75 KMCitroen Nemo 1.3 HDi 75 KM

Citroen Nemo 1.3 HDi 75 KM

Citroen Nemo to samochód klasy kombivan opracowany przy współpracy Fiata i koncernu PSA (jego bliźniakami są Fiat Qubo i Peugeot Bipper). Auto debiutowało jesienią 2007 roku. 
W 2010 roku Citroen Nemo zaliczył poważną wpadkę. W teście przeprowadzonym przez ADAC samochód dachował podczas wykonywania "testu łosia". Problem może zostać wyeliminowany jedynie poprzez układ ESP, tymczasem w samochodach produkowanych do momentu wykonania testu, ESP nie było dostępne nawet w opcji. Po dachowaniu Citroen ogłosił, że system ESP będzie montowany w nemo "najszybciej jak to możliwe". W praktyce oznacza to, że auta z drugiej połowy roku 2010 będą wyposażone w ten układ.
Podobne problemy dotyczące zagrożenia wywróceniem dotyczą również Peugeota Bipper (w modelu tym ESP również nie było dostępne) oraz Fiata Qubo (samochody z dieslem były opcjonalnie wyposażane w ESP od początku produkcji, warto szukać takiego egzemplarza).

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-01-01

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Fiat Fiorino po liftingu2016-04-04

Citroen Nemo CRASHTEST

Citroen Nemo 1.3 HDi 75 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Dacia Dokker

Dacia Dokker

1.5 dCi 75 KM diesel2013VANręcznaprzedni
cena średnia 21 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot Partner

Peugeot Partner

1.6 HDI 75 KM diesel2013VANręcznaprzedni
cena średnia 25 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford B-Max

Ford B-Max

1.5 TDCi DPF 75 KM diesel2013VANręcznaprzedni
cena średnia 30 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot Bipper

Peugeot Bipper

1.3 e-HDI 75 KM diesel2013VANręcznaprzedni
cena średnia 21 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Kangoo

Renault Kangoo

1.5 dCi 75 KM diesel2013VANręcznaprzedni
cena średnia 23 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen Berlingo

Citroen Berlingo

1.6 HDI 75 KM diesel2013VANręcznaprzedni
cena średnia 27 000 zł
OCENY
Dostępność

Citroen Nemo 1.3 HDi 75 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS