Cupra Terramar 1.5 e-Hybrid 272 KM
Cupra Terramar to nowy SUV, który w gamie hiszpańskiego producenta zastępuje Atecę.
Nazwa modelu to hołd dla toru wyścigowego Autòdrom de Sitges-Terramar, miejsca, gdzie w 2018 roku narodziła się Cupra. Samochód ma 1 584 mm wysokości, 1 863 mm szerokości, 4 519 mm długości, a rozstaw osi 2 681 mm. Auto otrzymało charakterystyczne reflektory Matrix LED Ultra, w kształcie trzech trójkątów, to nowy znak rozpoznawczy marki. Terramar będzie poruszał się kołach w rozmiarze 18-, 19- lub 20 cali.
Z tyłu auta znajdziemy centralnie umieszczone i podświetlane logo Cupry oraz nazwą modelu między tylnymi światłami. Pod zderzakiem umieszczono dyfuzor.
W kabinie znajdziemy sportową kierownicę z łopatkami i przyciskami włączania trybu Cupra, kubełkowe fotele, ekran cyfrowych zegarów oraz 12,9-calowy ekran systemu infotainment. Całość uzupełnia przezierny wyświetlacz HUD. Niestety w aucie nie znajdziemy fizycznego panelu sterowania klimatyzacją.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-09-15