W Paryżu zadebiutowały odświeżone wcielenia sztandarowych modeli Dacii: Logana, Logana MCV, Sandero i Sandero Stepway. Kilku nowości doczekała się też Dacia Duster. Obecne generacje Sandero i Logana oferowane są od 2012 roku. Mamy więc do czynienia z planowanym liftingiem przypadającym na połowę cyklu produkcyjnego.
Dacia Logan MCV
Odświeżone modele poznamy po zmodernizowanym pasie przednim. Wszystkie otrzymały osłonę chłodnicy ze srebrnymi prostokątnymi wlotami powietrza i – wykończone srebrnym tworzywem – obudowy świateł przeciwmgłowych. Nowe są również reflektory główne zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej. Z tyłu pojawiły się nowe lampy bazujące na technologii diodowej. Te wyróżniają się czterema wyraźnymi punktami światła.
Dacia Sandero Stepway
Drobne poprawki dotyczą również wnętrz. Dysze nawiewów i dekoracyjna listwa okalająca górną część konsoli środkowej otrzymały satynowe wykończenie. Zmieniono również kształt kierownicy. Odświeżone modele otrzymały czteroramienne koło z przyciskiem klaksonu umieszczonym na poduszce powietrznej. Poprawiono również ergonomię – przykładowo przyciski sterowania szybami przeniesiono z konsoli środkowej na obudowy drzwi.
Dacia Logan
Wraz z liftingiem w gamie jednostek napędowych pojawił się silnik 1,0 l SCe. Nowy podstawowy motor ma trzy cylindry i moc 75 KM (atmosferyczny).
Przy okazji odświeżono też gamę modelową Dustera. W ofercie pojawił się model z wysokoprężnym silnikiem dCi o mocy 110 KM i napędem na przednią oś wyposażony w dwusprzęgłową, sześciostopniową skrzynię biegów. To pierwsza przekładnia typu EDC w historii rumuńskiego producenta.