Liczby dostaw w 2020 roku pokazują, jak dużą popularnością cieszą się obecnie suvy. Serie modeli Kodiaq, Karoq i Kamiq stanowią około 40 procent wszystkich pojazdów produkowanych przez czeską markę!
Obecność Skody w lukratywnym segmencie suvów zapoczątkowała światowa premiera modelu Yeti, który pojawił się w salonach w 2009 roku. Pod koniec produkcji, w 2017 roku, z linii produkcyjnej zjechało 685 500 sztuk popularnego pojazdu. W tym samym roku marka rozpoczęła swoją ofensywę rynkową - zaprezentowała dwa modele tego segmentu: Kodiaq i Karoq. Do tej pory czeski producent wyprodukował około 593 600 sztuk Kodiaqa i 454 800 sztuk Karoqa.
W 2019 roku w ofercie pojawił się kolejny suv - Kamiq. Ddwumilionowy pojazd tej klasy jest jednocześnie 250-tysięcznym wyprodukowanym modelem Kamiqa. Miejski SUV jest dostępny w wersjach wyposażenia: Active, Ambition i Style. W ofercie znajdują się również uspoirtowiona (wizualnie) Skoda Kamiq Monte Carlo oraz uterenowiona (wizualnie) Skoda Kamiq Scoutline
We wrześniu ubiegłego roku światową premierę miał też pierwszy elektryczny suv czeskiego producenta - Enyaq iV. To pierwszy model marki oparty na modułowej platformie MEB Grupy Volkswagen. Jest to również jedyny pojazd oparty na modułowej platformie MEB produkowany w Europie, który nie będzie produkowany w Niemczech. W cennikach pojawią się odmiany z napędem na tylne lub wszystkie koła, trzema rozmiarami akumulatorów i pięcioma wariantami mocy w zakresie od 109 do 225 kW (148 i 306 KM). Aktualnie, w ramach tzw. preserii, w fabryce w Mladá Boleslav powstało już około 1100 egzemplarzy tego modelu.
Suvy Skody są budowane w dwóch czeskich fabrykach. Kamiq, Enyaq iV i Karoq powstają w Mladá Boleslav. Z kolei Karoq oraz Kodiaq są produkowane w Kvasinach. Ponadto marka produkuje swoje suvy w: Chinach, Rosji i Indiach, a także na Ukrainie i Słowacji.