Fiat poddał modernizacji model 500S. Przypomnijmy, że Fiat 500S oferowany jest od 2013 roku i w zamyśle producenta jest wersją "usportowioną". Tyle tylko, że tak naprawdę mamy do czynienia z pakietem stylizacyjnym, zaś prawdziwe sportowe wersje 500-tki sprzedawane są pod marką Abarth.
Fiat 500S
Ponieważ S to tylko pakiet stylistczny, 500S oferowany jest z szeroką gamą jednostek napędowych. Wybrać można wolnossący, czterocylindrowy silnik benzynowy 1.4 o mocy 69 KM lub doładowany TwinAir (dwucylindrowy) o mocy 85 lub 105 KM, a także silnik wysokoprężny 1.3 o mocy 95 KM, przy czym ta ostatnia jednostka nie jest oferowana na polskim rynku.
Fiat 500S
Co zmieniło się w Fiacie 500S? Samochód otrzymał nowe zderzaki oraz nakładki na progi. Cechą szczególną wersji S jest osłona chłodnicy o specjalnym wzorze (plastra miodu), przyciemnione szyby czy ozdobna, chromowana końcówka układu wydechowego.
Fiat 500S
Nowością są dwa nowe lakiery - odcienie niebieskiego i zielonego. Samochód otrzymał również 15-calowe felgi aluminiowe (w opcji - 16-calowe).
We wnętrzu pojawiły się nowe wzory tapicerek, podsufitka jest czarna, a panele na konsoli środkowej mogą być w kolorze żółtym, białym lub niebieskim.
Wyświetlacz pokładowego systemu infotainment ma 7 cali przekątnej.
Modelem 500S Fiat próbuje przekonać męskich nabywców, że "pięćsetka" to nie jest typowo damski samochód...