Najnowsza generacja Golfa to już siódme wcielenie tego króla klasy kompaktowej.
Czym nowy Golf ma zjednać sobie sympatię nabywców? W przeciwieństwie do Golfa VI, nowy pojazd zaprojektowany został od podstaw w oparciu o nową tzw. modułową płytę podłogową MQB. Auto mierzy teraz 4,26 m (w stosunku do poprzednika urosło o 56 mm), zdecydowanie – aż o 59 mm – zwiększył się również rozstaw osi.
Nowy Golf VII jest też niższy i szerszy niż poprzednia generacja. Dzięki temu wygospodarowano więcej miejsca dla pasażerów, powiększył się również bagażnik.
W ostatnich dwóch edycjach, pełniący rolę jurorów dziennikarze motoryzacyjni z całej Europy bujali trochę w obłokach, uznając za zwycięzcę Nissana Leaf w roku 2011 i Opla Amperę w roku 2012. To niewątpliwie zaawansowane techniczne i nowatorskie...... wróć do artykułu »