We wnętrzu niespodziankę stanowi fakt, że konsola środkowa zwrócona jest delikatnie w kierunku kierowcy. Na jej szczycie znalazł się duży (dostępne będą trzy rozmiary od 5 do 8 cali) dotykowy wyświetlacz. Standardowym wyposażeniem wszystkich modeli będzie elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego XDS.
Podstawową jednostką napędową Golfa VII będzie benzynowy 1,2 l TSI o mocy 85 KM. W ofercie znajduje się też m.in 1,4 l TSI (140 KM) z systemem ACT odpowiadającym za dezaktywację poszczególnych cylindrów w czasie pracy pod małym obciążeniem. Do wyboru są też turbodoładowane, czterocylindrowe, szesnastozaworowe Diesle z rodziny 1,6 l TDI o mocach od 105 KM do 150 KM.
W ostatnich dwóch edycjach, pełniący rolę jurorów dziennikarze motoryzacyjni z całej Europy bujali trochę w obłokach, uznając za zwycięzcę Nissana Leaf w roku 2011 i Opla Amperę w roku 2012. To niewątpliwie zaawansowane techniczne i nowatorskie...... wróć do artykułu »