chceauto.pl
x

Ford Cougar I 2.5 V6 170 KM

Ford Cougar I 2.5 V6 170 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1998
Średnia cena
6 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2499 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
170 KM
0-100 km/h
8.8 s.
V max
200 km/h

KOSZTY

Spalanie
10.9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
G
Bagażnik
430 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
14000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
13.1 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
34 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9.7 s.
Prędkość maksymalna
182 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Ford Cougar I 2.5 V6 170 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Cougar I 2.5 V6 170 KMFord Cougar I 2.5 V6 170 KMFord Cougar I 2.5 V6 170 KMFord Cougar I 2.5 V6 170 KMFord Cougar I 2.5 V6 170 KMFord Cougar I 2.5 V6 170 KMFord Cougar I 2.5 V6 170 KMFord Cougar I 2.5 V6 170 KM

Ford Cougar I 2.5 V6 170 KM

Cougar produkowany był w latach 1998-2002 i nie występował w ofercie Ford Polska. Trzeba więc wzmóc czujność przy oględzinach auta - wiele z nich trafiło do Polski po wypadku. Największą zaletą pojazdu jest bez wątpienia rasowa, rzucająca się w oczy sylwetka coupe. Inżynierom Forda udało się też wygospodarować duży bagażnik - przeszło 420 litrów. Rozczarować mogą natomiast osiągi. 8,5 s do 100 km/h w wersji V6 na nikim nie robi już dzisiaj wrażenia.
Częstymi usterkami w Cougarach są awarie modułu IMRC sterującego układem dolotowym o zmiennej geometrii (2,5 V6). W ostro traktowanych egzemplarzach często poddają się też uszczelki pod głowicą oraz pompy wodne, co może prowadzić do przegrzania jednostki napędowej. W większości samochodów nie działają również maty grzewcze foteli. Zawieszenie okazuje się nadzwyczaj odporne na stan polskich dróg - wymiany wymagają przeważnie jedynie łączniki stabilizatorów. Poza dużym spalaniem (V6 nawet 18 l./100 km) koszty eksploatacji można utrzymać w rozsądnych granicach. Konstrukcyjnie samochód wykorzystuje wiele podzespołów (silniki i płyta podłogowa) popularnego Mondeo.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2011-09-18

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Wróci legendarne Capri? A może Puma?2011-09-11

Ford Cougar I 2.5 V6 170 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS