Ford poddał modernizacji swoja dwa minivany, czyli S-Maxa i Galaxy. Co zmieniło się w tych modelach?
Ford Galaxy
Stylistyczne modyfikacje ograniczono do minimum i dostrzeżemy je głównie z przodu, gdzie pojawił się inny zderzak i osłona chłodnicy. Jednocześnie wprowadzono nieco większe rozróżniania stylistyczne między wersjami standardowymi (czyli Trend i Titanium) oraz sportową ST-Line i luksusową Vignale. Przy okazji po raz pierwszy wprowadzono Galaxy Vignale, wcześniej ta odmiana nie była dostępna.
W obu modelach wersja Vignale wyróżnia się m.in. satynową osłoną chłodnicy. Wyposażenie obejmuje również m.in. obszytą skórą deskę rozdzielczą, podgrzewaną kierownicę oraz elektrycznie sterowane, podgrzewane i wentylowane fotele z funkcją masażu.
Ford S-Max
Mniejszy Ford S-Max nadal oferowany jest jako auto pięciomiejsowe lub opcjonalnie - siedmiomiejscowe. Większy Galaxy już w standardzie ma siedem foteli.
Nową opcją jest FordPass Connect, który umożliwia połączenie samochodu ze smartfonem. Dzięki temu można m.in. zdalnie otworzyć auto lub sprawdzić poziom paliwa.
Ford S-Max
Ford S-Max i Ford Galaxy zaliczają do nielicznych dziś pojazdów dostępnych wyłącznie z silnikami wysokoprężnymi. Dostępna jest wyłącznie jednostka 2.0 EcoBlue, ale oferuje ona kilka wariantów mocy: 150, 190 i 240 KM (biturbo).
Silniki o mocy 190 i 240 KM standardowo współpracują z automatyczną przekładnią o ośmiu biegach. Wariant 150-konny standardowo jest łączony z przekładnią manualną sześciobiegową, automat jest opcją.
Samochody o mocy 190 KM mogą posiadać napęd wszystkich kół.