Według zapowiedzi producenta, nowa HR-V będzie oferować bardzo niski poziom zużycia paliwa. Od momentu wejścia na rynek, auto będzie dostępne z jednostką wysokoprężną i-DTEC o pojemności 1,6 litra lub nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,5 litra, które pochodzą z najnowszej serii Honda Earth Dreams Technology.
Honda HR-V
Zużycie paliwa w przypadku modelu HR-V z dieslem o pojemności 1,6 litra i-DTEC i nowo zaprojektowaną sześciobiegową manualną skrzynią biegów, będzie kształtowało się na poziomie 4,0 l/100 km, przy czym mówimy oczywiście o wyniku w cyklu pomiarowym. 120-konny silnik pozwola na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 10,1 sekundy.
Honda HR-V
Zużycie paliwa w modelu HR-V wyposażonym w silnik benzynowy i-VTEC o pojemności 1,5 l i mocy wynoszącej 130 KM, w cyklu pomiarowym wyniosło 5,2 l/100 km w przypadku wersji z automatyczną przekładnią CVT. Auto z manualną skrzynią o sześciu przełożeniach zużyło 5,6 l/100 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 10,3 sekundy w wersji manualną skrzynią biegów i 10,9 sekundy - w wersji z przekładnią automatyczną CVT.
Honda HR-V
Nowa Honda HR-V dysponuje bagażnikiem o pojemności 453 litry. Pojemność przestrzeni bagażowej rośnie do 1026 litrów po złożeniu oparcia tylnej kanapy. Dzięki systemowi Magic Seats, aranżacja przestrzeni bagażowej jest bardzo łatwa.
Wyposażeniu modelu w zależności od wersji obejmuje m.in. system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect czy szereg rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa wykorzystujących radar i kamerę do skanowania drogi przed samochodem.
Bardziej szczegółowe informacje na temat nowej Hondy HR-V zostaną udostępnione wraz z wprowadzeniem modelu do sprzedaży we wrześniu tego roku. Wtedy też poznamy ceny tego pojazdu.