W polskich salonach debiutuje właśnie kolejne wcielenie Hondy Jazz. Ile trzeba zapłacić za takie auto?
Nowa Honda Jazz
Nowa Jazz to jedno z niewielu aut segmentu B, które – bez przeszkód – pełnić może rolę pojazdu rodzinnego. Nadwozie mierzy aż 4105 mm długości, 1695 mm szerokości i 1525 mm wysokości. Oznacza to, że samochód jest aż 95 mm dłuższy od poprzednika! Rozstaw osi to rozsądne 2545 mm. Na plus zaliczyć też trzeba bagażnik o pojemności 354 l.
W Polsce nowa Jazz oferowana będzie wyłącznie z benzynowym silnikiem 1,3 l i-VTEC o mocy 102 KM. Do wyboru będą standardowa, sześciostopniowa, ręczna skrzynia biegów lub automatyczna przekładnia typu CVT.
Nowa Honda Jazz
Producent przygotował trzy warianty wyposażenia: Trend, Comfort i Elegance. Za najtańszą odmianę z ręczną przekładnią zapłacić trzeba nie mniej niż 59 900 zł. Sporo zważywszy na fakt, że poprzednią generację można było mieć już od 48 500 zł.
Lepiej wyposażona odmiana – Comfort – wyceniona została na 63 100 zł. Najbogatsza wersja – Elegance – na 69 800 zł. Niezależnie od wybranej wersji dopłata do auta z bezstopniową przekładnią CVT wynosi 4 tys. zł.
Pewną rekompensatą za stosunkowo wysoką cenę może być lista wyposażenia. Już w najuboższej odmianie nabywca otrzyma m.in. 8 poduszek powietrznych, manualną klimatyzację, radio CD/MP3/Bluetooth, elektrycznie sterowane szyby i lusterka oraz tempomat.