Hyundai ogłosił polskie ceny odświeżonego modelu i30 N Line. Samochód zyskał nowy design i zaawansowane systemy łączności, a do oferty dołączono zelektryfikowany, 48-woltowy układ mikrohybrydowy.
Hyundai i30 N Line
Ponadto, po raz pierwszy, wersja N Line jest dostępna również w nowym i30 Wagon. Oznacza to, że wersja N Line jest dostępna dla wszystkich trzech typów nadwozia Hyundaia i30.
Z przodu nowy i30 N Line ma szerszy, kaskadowy grill, nowe reflektory i dedykowany dla wersji N Line przedni zderzak. Powiększono dolny środkowy wlot powietrza.
Hyundai i30 N Line dostępny jest z jednym z czterech układów napędowych. Bazowy silnik benzynowy 1.0 T-GDi o mocy 120 KM jest dostępny z sześciobiegową przekładnią manualną (6MT), a także nową, siedmiobiegową skrzynią dwusprzęgłową (7DCT). Natomiast nowa, flagowa jednostka w gamie i30, czyli 1.5 T-GDi o mocy 160 KM standardowo występuje z 48-woltowym mikrohybrydowym układem napędowym i dostępny jest z sześciobiegową inteligentną manualną skrzynią biegów (6iMT) lub siedmiobiegową skrzynią dwusprzęgłową (7DCT).
Hyundai i30 N Line
Hyundai i30 N Line z topowym układem napędowym oferuje lepsze osiągi w porównaniu do poprzednika z silnikiem 1.4 T-GDI o mocy 140 KM. Nowy model z najmocniejszym napędem osiąga 100 km/h o 0,5 s sybciej, co oznacza, że 100 km/h pojawia się na liczniku po 8,4 sekundy.
Hyundai i30 N Line z silnikiem benzynowym 1.0 T-GDi i manualną skrzynią biegów kosztuje w obecnie obowiązującej promocji (-3 tys. zł na wszystkie modele) 88 400 zł. Odmiana Fastback jest droższa o 4 500 złotych, a Wagon - o 3 000 złotych. Dla wszystkich wersji nadwoziowych dopłata do skrzyni automatycznej wynosi 6 000 złotych.
Hyundai i30 N Line
Nowy Hyundai i30 N Line z silnikiem benzynowym 1.5 T-GDi 48V i manualną skrzynią biegów kosztuje w obecnie obowiązującej promocji 100 900 zł. Odmiana Fastback jest droższa o 2 500 złotych, a Wagon - o 3 000 złotych. Dla wszystkich wersji nadwoziowych dopłata do skrzyni automatycznej wynosi 6 000 złotych.
Dzięki rozszerzeniu oferty o wariant z silnikiem 1.0 T-GDi z manualną skrzynią biegów, podstawowy wariant nowego i30 N Line jest tańszy o 8 500 złotych od poprzedniego modelu.
Hyundai i30 N Line
Hyundai i30 N Line standardowo wyposażony jest w liczne systemy bezpieczeństwa takie jak asystent unikania kolizji czołowych (FCA) z wykrywaniem pieszych, system utrzymywania pasa ruchu (LKA), system kontroli poziomu uwagi kierowcy (DAW) czy też inteligentne światła drogowe (HBA). Wyposażenie z zakresu komfortu obejmuje dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, tylne czujniki parkowania, kamerę cofania. Wersja N Line z zewnątrz wyróżnia się pakietem stylistycznym N Line, światłami do jazdy dziennej LED, tylnymi światłami LED, zaciemnionymi szyba oraz lusterkami bocznymi w kolorze czarnym błyszczącym. Natomiast we wnętrzu znajdują się sportowe fotele N Line z regulacją długości siedziska i podparcia lędźwiowego oraz metalowe nakładki na pedały.
Hyundai i30 N Line
Wyposażenie i30 N Line można wzbogacić decydując się na pakiet Tech lub Convenience.
W skład wycenionego na 5500 złotych pakietu Convenience wchodzą przednie światła LED (mijania i drogowe), przednie czujniki parkowania, system dostępu bezkluczykowego, czujnik deszczu, podgrzewane przednie fotele, podgrzewana kierownica, lampki w lusterkach oświetlające podejście do auta.
Natomiast kosztujący 5500 złotych pakiet Tech obejmuje takie elementy wyposażenia jak nawigacja 10,25” z programem aktualizacji MapCare, zestaw zegarów cyfrowych Supervision 7”, system ładowania bezprzewodowego, lusterko wsteczne fotochromatyczne.