Hyundai Inster 42 kWh 97 KM
Hyundai Inster to najmniejszy i najtańszy model elektryczny model koreańskiego producenta.
Auto wygląda jak SUV, ma mocno zaznaczone błotniki i odważnie narysowane zderzaki. Opcjonalnie samochód może być wyposażony w reflektory projekcyjne LED i dwukolorowe nadwozie z czarnym dachem. Inster może poruszać się na 15- lub 17-calowych felgach, ma 382,5 cm długości, 161 cm szerokości i 157,5 cm wysokości. Rozstaw osi mierzy 258 cm.
Kabina Hyundaia Inster jest zdominowana przez dwa 10,25-calowe ekrany: cyfrowych zegarów i sytemu infotainment. Na szczęście producent nie zdecydował się na całkowitą rezygnację z fizycznych przełączników, dzięki czemu sterowanie np. klimatyzacją jest szybkie i wygodne.
Wszystkie siedzenia można złożyć na płasko. Siedzenia drugiego rzędu są dzielone w proporcji 50/50 i można je przesuwać oraz odchylać. Tylna kanapa jest przesuwna, dzięki czemu pojemność bagażnika można zwiększyć z 280 do 351 litrów.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2025-02-16