chceauto.pl
x

Hyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KM

Hyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2017
Średnia cena
64 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1580 cm3
Silnik
hybryda
Waga
1370 kg
Ładowność
500 kg

OSIĄGI

Moc
141 KM
0-100 km/h
10.8 s.
V max
185 km/h
Zasięg
660 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
44 zł
Zbiornik paliwa
45 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
195/65 R15
225/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
443 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Hyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KMHyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KMHyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KMHyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KMHyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KMHyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KMHyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KMHyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KMHyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KM

Hyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KM

Hyundai IONIQ to pierwszy model tego producenta, który dostępny jest wyłącznie z alternatywnymi źródłami napędu. Oferta obejmuje samochód hybrydowy, hybrydę plug-in oraz wersję elektryczną.

Ponieważ auto zbudowano na podstaw, konstruktorzy nie musieli przerabiać istniejących już modeli, by np. znaleźć miejsce na zestaw akumulatorów. W IONIQ miejsce takie przewidziano już na etapie projektowania - baterie umieszczono pod tylną kanapą.

Wersja hybrydowa jest napędzana czterocylindrowym silnikiem benzynowym 1.6 GDI o mocy 105 KM (przy 5700 obr/min) i momencie 147 Nm. Jednostka ta jest wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 43,5 KM i momencie 170 Nm. Sumaryczna moc układu napędowego wynosi 141 KM (przy 5700 obr/min). Co ciekawe, maksymalna wartość momentu jest zmienna i wynosi 265 Nm na pierwszym biegu i 235 Nm na pozostałych. Moment obrotowy trafia na koła przednie za pośrednictwem dwusprzęgłowej zautomatyzowanej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach (DCT).

Energia elektryczna Hyundaia IONIQ Hybrid jest magazynowana w bateriach litowo-jonowo-polimerowych i pojemności 1,56 kWh.

Hyundai IONIQ w wersji plug-in posiada możliwość ładowania z gniazda, ale różnice jest więcej. Samochód posiada baterie o pojemności 8,9 kWh, oraz silnik elektryczny o mocy 45 kW (61 KM). To wystarczy by samochód w trybie elektrycznym przejeżdżał do 50 km oraz mógł osiągnąć prędkość do 120 km/h.

Z kolei wersja elektryczna Hyundaia IONIQ napędzana jest wyłącznie silnikiem elektrycznym, którego moc to 88 kW (120 KM), a moment obrotowy - 295 Nm. Baterie o pojemności 28 kWh mają zapewniać zasięg - wg producenta - na poziomie 250 km.

Hyundai IONIQ debiutował na salonie genewskim w marcu 2016 roku. Jako pierwsza do salonów - w drugiej połowie roku - trafiła wersja hybrydowa.


Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-01-04

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Hyundai Ioniq po liftingu2019-05-09Hyundai IONIQ. Ceny!2016-09-07Hyundai IONIQ. Pierwsze zdjęcia i dane techniczne2016-01-08Hyundai IONIQ nadjeżdża2016-01-06Hyundai IONIQ - nowe auto z Korei2015-12-08Elektryczny Hyundai IONIQ już w Polsce2016-12-30

Hyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Toyota Auris

Toyota Auris

1.8 Hybrid 135 KM hybryda2017hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 61 000 zł
OCENY
Dostępność

Hyundai Ioniq I 1.6 GDi Hybrid 141 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS