chceauto.pl
x

Hyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KM

Hyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
280 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
tylny
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
77.0 kWh
Waga
1910 kg
Ładowność
500 kg

OSIĄGI

Moc
229 KM
0-100 km/h
7.4 s.
V max
185 km/h
Zasięg
350 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
55 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
245/40 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
446 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Hyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KMHyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KM

Hyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KM

IONIQ 6 bazuje technicznie na znanym już IONIQ 5, otrzymał jednak zupełnie nowe, opływowe nadwozie.

Ma 4,86 m długości, 1,88 m szerokości i 1,46 m wysokości. Rozstaw osi to 2,95 m.

Nowy model jest więc wyraźnie dłuższy od IONIQ 5, który ma 4,63 m długości, będąc przy tym aż o 14 cm niższy.

IONIQ 6 wygląda jak liftback, jest jednak sedanem, klapa bagażnika otwiera się bez tylnej szyby.

IONIQ 6 jest dostępny z szeroką gamą napędów i akumulatorów. Zapewniający większy zasięg akumulator 77,4 kWh można połączyć z dwoma układami silników elektrycznych, z napędem na tylne koła (RWD) lub na wszystkie koła (AWD). Topowa konfiguracja z dwoma silnikami napędzającymi obie osie (AWD), zapewnia łączną moc 325 KM i 605 Nm momentu obrotowego. Ten wariant może przyspieszyć od 0 km/h do 100 km/h w 5,1 sekundy.

IONIQ 6 w bazowej wersji z akumulatorem 53 kWh i napędzający tylne koła silnikiem o mocy 218 KM ma z kolei cechować niskim zużyciem energii - wg WLTP wynosi ono mniej iż 14 kWh/100 km. Dzięki temu zasięg ma wynosić 610 km, dla porównania identycznie skonfigurowany IONIQ 5 może pochwalić się teoretycznym zasięgiem aż o 100 km mniejszym.

Architektura E-GMP, z której korzysta IONIQ 6, może obsługiwać zarówno infrastrukturę ładowania 400 V, jak i 800 V bez konieczności stosowania dodatkowych komponentów lub adapterów. Dzięki ładowarce o mocy 350 kW samochód można naładować od 10 do 80 procent w zaledwie 18 minut. Oczywiście o ile uda się znaleźć taką ładowarkę, w Polsce jest zaledwie kilka sztuk.

Modułowa deska rozdzielcza modelu IONIQ 6 składa się z 12-calowego, dotykowego ekranu systemu informacyjno-rozrywkowego i cyfrowego zestawu wskaźników o przekątnej również 12 cali.

System informacyjno-rozrywkowy IONIQ 6 w czasie rzeczywistym wyświetla promień zasięgu pojazdu w oparciu o aktualny poziom naładowania. Usługi Connected Car pomagają również w wyszukiwaniu i planowaniu najlepszej trasy, z uwzględnieniem stacji ładowania.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-21

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    IONIQ 6 oficjalnie zaprezentowany2022-07-21IONIQ 6. Taki będzie nowy elektryczny model2022-07-09

    Hyundai Ioniq 6 77 kWh 229 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS