Hyundai Lantra II 1.9D 70 KM
Hyundai Lantra debiutował w 1991 roku. Pierwsza generacja tego auta była sprzedawana do 1995 roku. Rok później pojawiła się druga generacja Lantry, która produkowana była do 2000 roku.
Lantry pierwszej generacji to już mocno leciwe samochody, w których psuć się może wszystko. Współpracy odmawiają silniki krokowe, czujniki temperatury silnika, wybija się zawieszenie (również łożyska i amortyzatory), silniki mogą brać olej.
Również Lantry drugiej generacji nie należą do najmłodszych samochodów, ale jako młodsze są mniej awaryjne. Jeśli już dochodzi do usterki to są one podobne jak we wcześniejszym modelu. Psują się łożyska w kołach, osłony przegubów, wybija się zawieszenie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-01-01