Na salonie w Paryżu Lexus zaprezentował europejską wersję odświeżonego modelu IS. Stary Kontynent to ważny region dla tego pojazdu, co piąty Lexus IS wyjeżdża właśnie na europejskie drogi.
Lexus IS po liftingu
Samochód otrzymał światła przednie o zmienionym kształcie, nowy zderzak z większymi wlotami powietrza oraz nową osłonę chłodnicy. W wersji F-Sport osłona chłodnicy otrzymała ciemniejszy kolor. Niewielkie zmiany dostrzeżemy również z tyłu, gdzie światła składają się teraz z trzech a nie dwóch rzędów LED-ów.
Lexus IS po liftingu
Większym modernizacjom poddano wnętrze. Największą nowością jest ekran systemu infoteinment o przekątnej aż 10,25 cala (wcześniej stosowano 7-calowy), który otrzymał również wyższą rozdzielczość.
Lexus IS po liftingu
Wyposażenie zostało poszerzone o pakiet Lexus Safety System+, który obejmuje m.in. system Pre-Crash Safety z układem wykrywania pieszych (wykrywa zagrożenia, ostrzega kierowcę, a w razie braku reakcji sam podejmuje próbą wyhamowania), monitorowania pasa ruchu (nie tylko ostrzega kierowcę, ale również potrafi skorygować tor jazdy), automatyczne światła drogowe oraz działający w pełnym zakresie prędkości adaptacyjny tempomat.
Nie ma natomiast żadnych nowości w zakresie stosowanych jednostek napędowych. Lexus IS nadal będzie oferowany w wersji hybrydowej (300h z benzynowym silnikiem o pojemności 2,5 l i jednostką elektryczną, sumaryczna moc to 223 KM) oraz z dwulitrowym doładowanym silnikiem benzynowym (IS 200t) o mocy 245 KM i automayczną skrzynią ośmiostopniową. Ta ostania wersja rozpędza się do 100 km/h w 7 sekund i może osiągnąć prędkość 230 km/h.