chceauto.pl
x

Lexus LX III FL3 570 367 KM

Lexus LX III FL3 570 367 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
325 000 zł
Nadwozie
terenowy
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
5663 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
367 KM
0-100 km/h
7.7 s.
V max
210 km/h

KOSZTY

Spalanie
18 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
115 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
275/50 R21

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
701 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
21.6 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
8.5 s.
Prędkość maksymalna
191 km/h

Lexus LX III FL3 570 367 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Lexus LX III FL3 570 367 KMLexus LX III FL3 570 367 KMLexus LX III FL3 570 367 KMLexus LX III FL3 570 367 KMLexus LX III FL3 570 367 KMLexus LX III FL3 570 367 KMLexus LX III FL3 570 367 KMLexus LX III FL3 570 367 KMLexus LX III FL3 570 367 KMLexus LX III FL3 570 367 KM

Lexus LX III FL3 570 367 KM

Lexus LX III to samochód zbudowany na płycie podłogowej Toyoty oznaczonej J200, tej samej, na której budowany jest Land Cruiser V8. Oba modele są bliźniacze, oba debiutowały w 2007 roku.

Auto cechuje bogate wyposażenie - czy to opcjonalne czy standardowe. Od debiutu rynkowego auto było dostępne z bezkluczykowym systeme dostępu i uruchamiania silnika, 10 poduszkami powietrznymi, 4-strefową klimatyzacją, systeme pełzania (do poruszania się w terenie z niewielką prędkością), skórzanymi fotelami czy kamerą cofania.

Pierwszy niewielki listing LX-a został przeprowadzany w 2010 roku, wprowadzono wówczas nowy zderzaki. Więcej zmiam pojawiło się w 2012 roku (nowa osłona chłodnicy, czy nowe światła), wówczas zwiększono również poziom wyposażenia (część opcji stała się standardem).

Kolejną modernizację przeprowadzono w 2015 roku, zmiany były jednak kosmetyczne.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-10-01

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Lexus szykuje terenowego LSa?2020-04-21

    Lexus LX III FL3 570 367 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS