Lexus LX III FL3 570 367 KM
Lexus LX III to samochód zbudowany na płycie podłogowej Toyoty oznaczonej J200, tej samej, na której budowany jest Land Cruiser V8. Oba modele są bliźniacze, oba debiutowały w 2007 roku.
Auto cechuje bogate wyposażenie - czy to opcjonalne czy standardowe. Od debiutu rynkowego auto było dostępne z bezkluczykowym systeme dostępu i uruchamiania silnika, 10 poduszkami powietrznymi, 4-strefową klimatyzacją, systeme pełzania (do poruszania się w terenie z niewielką prędkością), skórzanymi fotelami czy kamerą cofania.
Pierwszy niewielki listing LX-a został przeprowadzany w 2010 roku, wprowadzono wówczas nowy zderzaki. Więcej zmiam pojawiło się w 2012 roku (nowa osłona chłodnicy, czy nowe światła), wówczas zwiększono również poziom wyposażenia (część opcji stała się standardem).
Kolejną modernizację przeprowadzono w 2015 roku, zmiany były jednak kosmetyczne.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-10-01