Mercedes-AMG C 43 4MATIC doczekał się właśnie kuracji odmładzającej. Oprócz kilku zmian stylistycznych auto otrzymało również zastrzyk dodatkowej mocy.
Mercedes-AMG C43 4MATIC
Zmodernizowany model wyróżnia się nową osłoną chłodnicy. Poznamy ją po zmienionym znaku firmowym – duże, satynowe, logo producenta przechodzi w podwójne, przecinające grill, ożebrowanie wlotu powietrza. Inne są też kształty reflektorów i – zoptymalizowane pod kątem przepływu powietrza – wloty w zderzaku.
Mercedes-AMG C43 4MATIC
Z tyłu zmieniły się głównie: dyfuzor, spoiler tylnej klapy (teraz jest lakierowany pod kolor nadwozia). Inne są też 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich (opcjonalnie 19 cali), które – w zależności od życzenia nabywcy – mogą być lakierowane na jeden z pięciu kolorów.
We wnętrzu samochód powita kierowcę czarną perforowaną skórą łączoną z alcantar, czarną podsufitką i kontrastowymi, czerwonymi przeszyciami. Czerwone są też pasy bezpieczeństwa i przeszycia – opcjonalnych – jednoczęściowych foteli AMG Performance. Styliści zdecydowali się też na nowy wzór kierownicy wyposażonej w dotykowe przełączniki Touch Control.
Mercedes-AMG C43 4MATIC
Źródłem napędu pozostał podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 3,0 l. Jednostka może się jednak pochwalić zwiększoną o 23 KM mocą. Oznacza to, że kierowca ma teraz do dyspozycji 390 KM (przy 6100 obr./min) i maksymalny moment obrotowy 520 Nm. Auto z nadwoziem sedan osiąga setkę w 4,7 s. Kombi potrzebuje na to 4,8 s. W obu przypadkach maksymalna prędkość ograniczona została do 250 km/h.
Standardowe wyposażenie obejmuje zautomatyzowaną, dwusprzęgłową przekładnię AMG SPEEDSHIFT TCT 9G i układ napędu na obie osie 4MATIC.