chceauto.pl
x

Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024

Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
1 437 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
Pojemność
3982 cm3
Silnik
benzyna
Ładowność
190 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
612 KM
0-100 km/h
3.2 s.
V max
315 km/h
Zasięg
350 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
20 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
128 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
295/35 R20
305/35 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
321 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024 - GALERIA ZDJĘĆ

Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024

Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024

Mercedes-AMG GT

Mercedes-AMG GT to sportowy samochód, który debiutował na salonie paryskim w 2014 roku. Auto przejęło rolę najbardziej sportowego modelu w gamie Mercedesa od modelu SLS, który w tym samym roku wyszedł z produkcji.

Pod maską modelu GT pracuje silnik 4.0V8 biturbo o mocy 462 KM. Stopniowo Mercedes wprowadzał jednak kolejne wersje. Najpierw pojawiło się GT S o mocy 510 KM, a w 2016 roku pokazano GT R o mocy 585 KM.

Jesienią 2016 roku debiutowała kolejna po coupe wersja nadwoziowa, czyli roadster. GT Roadster od razu pokazano w wersji bazowej (z silnikiem o mocy 476 KM) oraz GT S Roadster z silnikiem o mocy 557 KM.

Wiosną 2018 roku na salonie w Genewie debiutował kolejna wersja nadwoziowa - Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe, czyli pięciodrzwiowa. Model ten oferowany jest z szeroką gamą silników o mocach 639 KM (GT 63 S, 4.0V8), 585 KM (GT 63, 4.0V8) i 435 KM (GT 53, 3.0R6).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-10-21

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Mercedes-AMG GT C192 63 AMG Pro 612 KM 2024 Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS