Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.
Mitsubishi Galant VIII 2.4 GDI 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ
Mitsubishi Galant VIII 2.4 GDI 150 KM
Mitsubishi Galant
Mitsubishi Galant to jeden z najdłużej produkowanych modeli tej japońskiej firmy. Pierwszy samochód o tej nazwie pojawił się już w 1969 roku. Aż do dzisiaj pojawiło się aż dziewięć generacji tego auta, większość zaliczana była do segmentu kompaktów, jednak od 1996 roku Galanty są pozycjonowane w klasie średniej. W Europie popularność zdobył Galant VI generacji, który produkowany był w latach 1987-1992. W 1992 roku debiutowała VII generacja tego auta, która pozostawała w produkcji do 1997 roku. Zastąpił ją Galant VIII generacji, którego produkowano do 2006 roku. W 2004 roku debiutował Galant IX generacji. Auto to sprzedawane jest głównie w Ameryce, ale również… w Rosji i na Ukrainie. Samochodu tego nie ma w ofercie Mitsubishi ani w Polsce ani w Europie Zachodniej.
Mitsubishi Galant VIII
Awaryjność Galantów VIII generacji w dużej mierze zależy od konkretnego egzemplarza. Regularnie serwisowane samochody są raczej bezawaryjne. Poza tym zdarzają się problemy ze skrzyniami biegów i zawieszeniem. Ceny części zamiennych są stosunkowo wysokie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Mitsubishi Galant VIII 2.4 GDI 150 KM Opinie i komentarze
marcin 21 listopada 2011
witam , jeżdze galnantem 2.4 gdi z 2000 roku , auto pośiadam pół roku i przejechałem nim już 15 tyś kilometrów . auto zostoło sprowadzone z Belgii od pierwszego właściciela i miało na liczniku 334000 tyś kilometrów teraz ma 350 .złużycie paliwa wynosi około 6 litrów jadąc 90-110 km/h natomiast w cyklu mieszanym pali 10 l/100km z tym ze obroty silnika 4 tys. na każdym biegu , co ciekawe auto jadąc na dalekiej trasie z predkościami rzędu 140- 180 km/h pali też 10 litrów/ 100 km , więc jestem zadowolony . składa sie na to zestopniowanie skrzyni biegówi tylko 4 cylindry i wtrysk gdi . reasumujac mam moc dwulitrówki zużycie paliwa silników 1.8 i elastyczność silników 2.5 litra .auto porównuje z bmw 320 które ma 2 litry 150 koni krótka skrzynie i 6 cylindrów ale pali dużo wiecej niz galant . Galant jak każdy japoniec jest trwały ale wymiany oleji filtrów itp .należy pilnować ,ceny częśći jak do laguny albo i taniej korozji nie widać trwałe wnetrze .opisywane zakłucenia pracy silnika ustały po wymianie rozrządu [ dwa paski, śilnik ma wałki wyrównoważające] i po wymianie świec [co 90 tyś.]świce platynowe 100 000 wolt .podsumowujac bezawaryjne auto bardzo trwałe dobrze wykonane szybkie i oszczedne [w swojej klasie gabarytów i mocy]. galant nie lubi ostrej brutalnej jazdy . galant to auto z charakterem którego nie znajdzieie w żadnej toyocie, alfie czy vw przyznaje że jakościa nie dorównuje bmw ale kupując dzieśięćiolatka wole galanta , bo kupienie go w dobrym stanie nie stanowi problemu natomiast bmw graniczy z cudem poza tym galant ma trwalsze zawieszenie niz bmw. w sumie ganalnt nie ma wad, bo nie rdzewieje jak opel czy mercedes nie psuje sie jak alfy, nie ma elektryki jak francuzy czy merce, nie jest topornie nudny w swojej praktyczności jak vw i nie jest z mcdonaldsa jak toyota czy spartański jak fiat lub niepewny jak chrysler. ja swojego nie sprzedam zobacze ile da sie nim przejechać .dodam że miałem około 30 aut w swoim życiu oczywiście że volvo s80 jest bardziej komfortowe a bmw e38 ma podświetlenie wnetrza niczym b747 kokpit itp ale galant w swojej klasie jest dobrym wyborem .polecam