chceauto.pl
x

Mitsubishi Pajero II 3.5 245 KM

Mitsubishi Pajero II 3.5 245 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1999
Średnia cena
24 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
3496 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
245 KM
0-100 km/h
10 s.
V max
190 km/h

KOSZTY

Spalanie
18 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
115 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
1080 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
8000 km czyli po 5 miesiącach
Zużycie paliwa
21.6 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11 s.
Prędkość maksymalna
173 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Mitsubishi Pajero II 3.5 245 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mitsubishi Pajero II 3.5 245 KMMitsubishi Pajero II 3.5 245 KMMitsubishi Pajero II 3.5 245 KMMitsubishi Pajero II 3.5 245 KM

Mitsubishi Pajero II 3.5 245 KM

Mitsubishi Pajero

Mitsubishi Pajero to jeden z najbardziej znanych na świecie samochodów terenowych. Pierwsza generacja tego pojazdu debiutowała w 1982 roku i przetrwała w produkcji aż 9 lat. W 1992 roku pojawiło się Pajero drugiej generacji, które produkowano do 1999 roku. Wówczas debiutowała trzecia generacja tego modelu, która pozostawała w produkcji przez kolejne 7 lat, do 2006 roku. To właśnie wtedy, w 1999 roku Pajero uległo przekształceniu z rasowego, twardego samochodu terenowego na luksusowego SUV-a. W 2006 roku pojawiła się najnowsza, czwarta generacja tego samochodu, również luksusowa.



Mitsubishi Pajero II

Pajero drugiej generacji cieszy się dobrą opinią. Oczywiście egzemplarze użytkowane w terenie wymagają nieustannej opieki serwisowej. Natomiast największy problem dotyczy rdzy, która atakuje nie tylko ramę, ale również nadwozie - szczególnie pod plastikowymi osłonami.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-02

Wersje

NADWOZIA

Trzy miliony Mitsubishi Pajero2014-12-11Mitsubishi Pajero III. Już nie terenówka2012-12-20Mitsubishi Pajero Sport w Polsce2013-02-22Mitsubishi Pajero Sport oficjalnie2015-08-02Rusza szał wyprzedaży!2014-10-07Jubileusz Mitsubishi. 40 lat działalności w Europie2013-10-04

Mitsubishi Pajero II 3.5 245 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS