chceauto.pl
x

Nissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KM

Nissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2003
Średnia cena
37 000 zł
Nadwozie
terenowy
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2953 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
158 KM
0-100 km/h
16.9 s.
V max
160 km/h

KOSZTY

Spalanie
11 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
brak danych
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Nissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Nissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KMNissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KMNissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KMNissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KMNissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KMNissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KMNissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KM

Nissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KM

Nissan Patrol GR

Nissan Patrol GR to bardziej luksusowa wersja Patrola. Oba modele produkowane równolegle przez ostatnie kilkanaście lat. Patrole GR miały bardziej komfortowe zawieszenie, co umożliwiało codzienną eksploatacją na asfaltach, bogate wyposażenie i większy wybór, często mocniejszych silników.
Samochody te są bardzo cenione przez fanów offroadu, dlatego nawet kilkunastoletnie egzemplarze trzymają cenę.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-01-31

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Chcesz Japończyka? A może Nissan?2011-07-03

Nissan Patrol GR - AKCJE NAWROTOWE

2013-05-14Samochody marki:

Almera (N16) wyprodukowane w okresie od 22.05.2001 do 06.06.2003 w Wielkiej Brytanii
Tino (V10) wyprodukowane w okresie 22.08.2001 do 13.05.2003 w Hiszpanii
Terrano II (R20) wyprodukowane w okresie 21.03.2003 do 10.04.2003 w Hiszpanii
Pick-up (D22) wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii
Pathfinder (R50) wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii
Patrol (Y61) wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii
X-Trail (T30) wyprodukowane w okresie 29.05.2000 do 24.11.2003 w Japonii
mogą powodować zagrożenie dla użytkowników.

W niektórych ww. samochodach marki Nissan urządzenia napełniania czołowych poduszek powietrznych pasażera mogły zostać wyprodukowane niezgodnie ze specyfikacją. Może to spowodować nadmierne ciśnienie wewnątrz urządzenia napełniania podczas uruchamiania poduszki i może mieć skutek w postaci oddzielenia obudowy poduszki.

W Polsce akcją objętych jest łącznie 7835 samochodów marki Nissan. Lista nr VIN w załączniku.

plik pdf
2013-10-03W niektórych samochodach marki Nissan Patrol (Y61) możliwe jest wystąpienie uszkodzenia zespołu pedału przyspieszenia. Czujnik położenia w zespole pedału przyspieszenia może wysyłać niepoprawny sygnał z powodu zużycia konektora czujnika i moduł sterujący silnika (ECM) wykryje uszkodzenie czujnika. W rezultacie lampka kontrolna silnika zaświeci się a pedał przyspieszenia nie zadziała poprawnie, więc przyspieszenie pojazdu nie będzie zgodne z oczekiwaniem kierowcy. W skrajnym przypadku i jednocześnie przy zbyt dużej ilości pyłu w przepustnicy, ilość powietrza wlotowego może być niewystarczająca co może doprowadzić do zatrzymania się silnika podczas pracy na biegu jałowym.

Nissan Patrol GR Y61 3.0 TDI 158 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS