27 września, na salonie w Paryżu Dacia zaprezentuje swoje nowe "lokomotywy sprzedaży".
Oba modele zostały gruntownie przestylizowane - kształty poprzedników rozpoznać można właściwie jedynie w formie drzwi. Nowy pas przedni przywodzi na myśl niemiecką konkurencję. Mamy więc do czynienia z zupełnie nową generacją tych pojazdów.
Nowa Dacia Sandero
Ostro profilowane reflektory przypominają te montowane w nowej, VII generacji Volkswagena Golfa. Przetłoczenia na błotnikach zdradzają też, że rumuński producent robi krok w stronę młodszych użytkowników, którzy cenią sobie nie tylko niskie koszty, ale też sportowy wygląd.
Nowa Dacia Logan
Akcenty podkreślające dynamizm znajdziemy również w - zaprojektowanym od nowa - wnętrzu. Niczym w Alfie Romeo - osadzone w trzech głębokich tubach - zegary otrzymały chromowane obwódki, podobny dekor znalazł się również na konsoli środkowej.
Nowa Dacia Logan
Producent nie opublikował jeszcze żadnych danych technicznych, ale można się spodziewać, że paletę jednostek napędowych otwierać będzie nowy, trzycylindrowy silnik Renault o pojemności 0,9 l i mocy 90 KM. W ofercie znają się też najprawdopodobniej oferowane do tej pory benzynowy 1,6 l i turbodiesel dCi o pojemności 1,5 l.
Oficjalna premiera nowych Dacii Logan i Sandero zaplanowana została na 27 września. Zapewne wkrótce potem pierwsze samochody trafią do salonów.
Choć nie darzę sympatią Skody, bo jest marnie wyposażona i ma tandetne materiały we wnątrz, takie to auto dla niskiej klasy robotniczej oraz dla rolników, to Dacii i tak jeszcze dużo brakuje aby dogonić Skodę!!!
brzydkie obydwa , do skody nie maja szans!