Renault ustaliło polskie ceny swojego najnowszego modelu, czyli Captur. Właścicielem tego pojazdu będzie można zostać wydając przynajmniej 53 900 zł.
Renault Captur
Na tyle wyceniono samochód w wersji Life z trzycylindrowym silnikiem benzynowym 0.9 Tce o mocy 90 KM. Wyposażenie obejmuje m.in. jednobarwne nadwozie, tempomat, poduszki i kurtyny powietrzne, kartę kodową zamiast kluczyka, komputer, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne. Brak jednak radia i nawet manualnej klimatyzacji, które możemy dostać w pakiecie za dopłatą 3 tys. zł.
Renault Captur
Niewiele bardziej bogate jest wyposażenie Captura w wersji Zen, która kosztuje 58 900 zł. Poza detalami stylistycznymi na liście wyposażenia znajdziemy m.in. kartę Hands Free (otwieranie samochodu bez konieczności wyjmowania karty z kieszeni) oraz halogeny, a także manualną klimatyzację i radio.
Renault Captur
Najbogatsza wersja wyposażeniowa Captura nazywa się Intens, a jej ceny zaczynają się od 63 900 zł. Taki samochód posiada dwubarwne nadwozie, przyciemniane tylne szyby, 17-calowe alufelgi, czujnik światła i deszczu, automatyczną klimatyzację oraz system multimedialny z ekranem dotykowym o średnicy 7 cali i nawigacją.
Renault Captur
Renault Captur jest oferowane z jednym z trzech silników. Poza podstawową trzycylindrową jednostką 0.9 TCe o mocy 90 KM, klienci będą mogli wybrać czterocylindrowy, doładowany silnik benzynowy 1.2 TCe o mocy 120 KM oraz jednostkę wysokoprężną 1.5 dCi o mocy 90 KM.
Ceny Captura o z silnikiem o mocy 120 KM to 67 400 zł za auto w wersji Zen (wersja Life nie jest dostępna) oraz 72 400 zł za samochód w wersji Intens. Ceny diesla zaczynają się od 61 650 zł (Life), poprzez 66 650 zł (Zen), a kończą na 71 650 zł (Intens).
Renault Captur
120-konna wersja benzynowa zdecydowanie wybija się pod względem osiągów. Silnik ten rozpędza Captura do 100 km/h w 10,9 s oraz umożliwia osiągnięcie prędkości 192 km/h. Trzycylindrowy silnik benzynowy jest znacznie słabszy: sprint do 100 km/h zajmuje mu 12,9 s, a prędkość maksymalna to 171 km/h.
Renault Captur
Diesel również nie imponuje osiągami (przyspieszenie do 100 km/h w 13,1 s, prędkość maksymalna 171 km/h), ale ma zużywać mało paliwa - 4,2 l/100 km w mieście i 3,6 l/100 km w cyklu mieszanym (w rzeczywistości zapewne będzie o około 30 proc. wyższe). Pod tym względem jednostki benzynowe wypadają oczywiście słabiej: średnie zużycie w cyklu mieszanym dla silnika 0.9 to 4,9 l, a dla silnika 1.2 - 5,4 l/100 km. Oczywiście w rzeczywistości również będzie o ok. 1/3 wyższe.