chceauto.pl
x

Peugeot 306 1.9 D 71 KM

Peugeot 306 1.9 D 71 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2001
Średnia cena
5 000 zł
Nadwozie
hatchback 3-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1868 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
71 KM
0-100 km/h
18.5 s.
V max
162 km/h

KOSZTY

Spalanie
6.4 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
41 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyWzór bezawaryjności!mało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
45 na 73 sklasyfikowanych
Awaryjność
28.3%
Średni przebieg
125 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
340 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Peugeot 306 1.9 D 71 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot 306 1.9 D 71 KMPeugeot 306 1.9 D 71 KMPeugeot 306 1.9 D 71 KMPeugeot 306 1.9 D 71 KMPeugeot 306 1.9 D 71 KMPeugeot 306 1.9 D 71 KMPeugeot 306 1.9 D 71 KM

Peugeot 306 1.9 D 71 KM

Model 306 produkowany był przez Peugeota w latach 1993-2001. Samochód klasy C był bezpośrednim rywalem takich aut, jak VW Golf czy Opel Astra. W 1997 roku auto przeszło gruntowny lifting (phase II) - zmieniono m.in. kształt zderzaków i reflektorów. 306 oferowany był jako trzy i pięciodrzwiowy hatchback, czterodrzwiowy sedan, pięciodrzwiowe kombi oraz dwudrzwiowe cabrio. 306 charakteryzuje się obszernym i przyjemnym dla oka wnętrzem oraz komfortowym, lecz zapewniającym dobre czucie drogi zawieszeniem. Niezbyt dobrą opinią cieszą się natomiast hamulce, których skuteczność nie jest zbyt rewelacyjna (często zapiekają się cylinderki). Niezbyt dobra opinia przylgnęła też do tylnej belki (łożyska igiełkowe, które wymagają smarowania) oraz łączników stabilizatorów, tulei i drążków kierowniczych, które na naszych drogach często wymagają wymiany. Silniki i skrzynie biegów cierpią z powodu wycieków oleju, typową usterką są też rozlatujące się koła pasowe osprzętu. Figle płata elektryka. Wymiany mogą wymagać rożne wiązki (np. kable w drzwiach), czujniki ABS, przełącznik zespolony kierunkowskazów, itd. Niezależnie od rocznika nie powinno być jednak problemów z rdzą. Jej występowanie świadczy przeważnie o kiepsko przeprowadzonych naprawach blacharskich.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2009-10-07

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

Trzydzieści lat Peugeota 106. Miałeś takie auto?2021-06-24Śmierć legendy. Co zawdzięczamy Pininfarinie?2012-07-04

Peugeot 306 CRASHTEST

Peugeot 306 1.9 D 71 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Citroen Xsara

Citroen Xsara

1.9 D 71 KM diesel2001hatchback 3drręcznaprzedni
cena średnia 3 000 zł
OCENY
Dostępność

Peugeot 306 1.9 D 71 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS