Porsche zaprezentowało modele 718 Cayman i Boxster w wersji GTS.
Porsche Cayman GTS
Z zewnątrz samochody poznamy po serii wstawek w ciemnych barwach. Przydymione na czarno są np. klosze reflektorów, ciemne są równie 20-calowe aluminiowe felgi, osłona chłodnicy, wloty powietrza w błotnikach czy końcówki umieszczonego centralnie układu wydechowego.
Porsche Boxster GTS
Jednak stylizacja to tylko dodatki, najważniejsze są nowości techniczne. Porsche 718 Cayman i Boxster GTS napędzane są benzynowym silnikiem czterocylindrowym o pojemności 2.5 l. Dzięki modyfikacji dolotu i turbosprężarki jednostka ta generuje 365 KM, czyli o 15 KM więcej niż w Caymanie S i Boxsterze S.
Jednocześnie jest to aż o 35 KM więcej niż w poprzedniej generacji Caymana i Boxstera, które posiadały silniki wolnossące.
Porsche 718 Boxster/Cayman
Maksymalny moment obrotowy Caymana i Boxstera GTS to 430 Nm i wartość ta jest dostępna od 1900 do 5500 obr/min, a więc w niezwykle szerokim zakresie prędkości obrotowych.
Porsche 718 Cayman/Boxster z opcjonalną, zautomatyzowaną, dwusprzęgłową przekładnią PDK przyśpiesza do 100 km/h w 4,1 s oraz może osiągnąć prędkość 290 km/h.
Standardowe wyposażenie obejmuje m.in. pakiet Sport Chrono, układ Porsche Torque Vectoring (PTV) z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału oraz aktywne zawieszenie PASM (Porsche Active Suspension Management), dzięki któremu prześwit można zmniejszyć o 1 cm.
Porsche 718 Boxster i Cayman GTS pojawią się w salonach w grudniu.