Renault zaprezentowało dwie specjalne wersje Clio po liftingu - RS i GT Line.
Renault Clio RS
Clio RS zostało optycznie poszerzony, a najbardziej charakterystycznym elementem są światła w kształcie szachownicy, które umieszczono na ciemnej, dolnej osłonie chłodnicy. Technologia ta, nazwana RS Vision umożliwia zintegrowanie świateł przeciwmgielnych, pozycyjnych, drogowych i doświetlających zakręty, a więc wszystkich, poza światłami mijania i dziennymi.
Renault Clio RS
Samochód porusza się 18-calowych kołach o specjalnym wzorze. Ponadto wyróżnia się pakietem stylistycznym - otrzymał nakładki na progi, tylny spojler i dyfuzor. Clio oznaczono oczywiście znakiem RS (Renault Sport).
Nie ma niespodzianki jeśli chodzi napęd. Źródłem mocy jest silnik benzynowy 1.6 turbo o mocy 200 KM (220 KM w wersji Trophy). Jednostka napędowa współpracuje z sześciostopniową, dwusprzęgłową, zautomatyzowaną przekładnią EDC, która posiada możliwość sterowania za pomocą łopatek przy kierownicy.
Renault Clio RS
Renault Clio RS dostępne jest z różnymi typami zawieszenia. Standardem jest zawieszenie Sport (parowane z kołami o rozmiarze 17 i 18 cali), najbardziej cywilne i komfortowe. Krok dalej znajduje się zawieszenie Cup, które już lepiej spisuje się na torze niż ulicach na gamę zamyka wyczynowe zawieszenie o nazwie Trophy, obniżone o 2 cm z przodu i 1 cm z tyłu, utwardzone, dostępne wyłącznie z 18-calowymi kołami i silnikiem o mocy 220 KM.
Renault Clio GT-Line
Renault Clio RS Trophy przyśpiesza do 100 km/h w 6,6 s i osiąga prędkość 235 km/h.
Niezależnie od wersji samochód posiada m.in. system Launch Control (ułatwiający maksymalnie szybki start) i możliwość wyboru trybu pracy najważniejszych podzespołów (silnik, skrzynia biegów, zawieszenie, układ kierowniczy, obejmujący trzy tryby: Normal, Sport i Race.
Przy okazji premiery Clio RS Renault zaprezentowało również Clio GT Line. Auto napędzane jest zwykłymi silnikami z gamy Clio, natomiast zastosowano sportowe elementy stylistyczne: nakładki progowe pochodzące z RS, zmienione zderzaki i osłonę chłodnicy.
We wnętrzu znajdziemy sportową kierownicę, fotele (oba elementy pochodzące z RS) czy aluminiowe nakładki na pedały.