chceauto.pl
x

Renault Fluence I 2.0 140 KM

Renault Fluence I 2.0 140 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2010
Średnia cena
21 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1260 kg
Ładowność
500 kg

OSIĄGI

Moc
140 KM
0-100 km/h
9.9 s.
V max
200 km/h
Zasięg
670 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
57 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/60 R16
205/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
530 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
10.7 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
28 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
10.9 s.
Prędkość maksymalna
182 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Renault Fluence I 2.0 140 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Renault Fluence I 2.0 140 KMRenault Fluence I 2.0 140 KMRenault Fluence I 2.0 140 KMRenault Fluence I 2.0 140 KMRenault Fluence I 2.0 140 KMRenault Fluence I 2.0 140 KMRenault Fluence I 2.0 140 KMRenault Fluence I 2.0 140 KM

Renault Fluence I 2.0 140 KM

Trzecia generacja Renault Megane zadebiutowała w 2008 roku na salonie samochodowym w Paryżu.  Jego odmiana z nadwoziem typu sedan - Fluence - zadebiutowała w roku 2009. Podobnie, jak poprzednik samochód otrzymał maksymalną notę pięciu gwiazdek w testach zderzeniowych euroNCAP. Samochód, podobnie jak najnowsza generacja Laguny, udowodnić miał, że marka Renault potrafi budować auta nie tylko bezpieczne i komfortowe, ale też bezawaryjne. Póki co sztuka ta udaje całkiem dobrze. W stosunku do poprzednika wnętrze oferuje nieco mniej miejsca, wykonano je za to z o wiele lepszych materiałów. Sporo zmian zastosowano również w charakterystyce zawieszenia, które przypomina teraz bardziej auto niemieckie niż francuskie. Polepszyła się dzięki temu precyzja prowadzenia, lecz miłośnicy francuskiego komfortu mogą czuć się rozczarowani. M Póki co, ani użytkownicy, ani pracownicy serwisów nie skarżą się na awaryjność tego modelu. O typowych przypadłościach trudno więc mówić. 
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2011-06-02

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Takie jest nowe Renault Fluence2012-11-01

Renault Fluence CRASHTEST

Renault Fluence - AKCJE NAWROTOWE

2011-05-09W niektórych samochodach Renault Fluence / Megane III w trakcie ewentualnego zderzenia czołowego istnieje możliwość braku rezystancji jednego z elementów elektrycznych modułu sterującego poduszkami powietrznymi. Przepływ prądu może spowodować częściowe uszkodzenie tego elementu i w efekcie utratę funkcji modułu sterującego. W wyniku czego może nie zadziałać poduszka powietrzna kierowcy lub zadziałać poduszka pasażera, pomimo jej wyłączenia.

Na polskim rynku akcją przywoławczą objętych jest 1 779 samochodów (lista VIN w załączeniu). Renault Polska nie posiada informacji na temat jakichkolwiek zaistniałych wypadków w tym zakresie.

Wszyscy klienci, który zakupili samochody objęte akcją naprawczą są powiadamiani przez Renault Polska Sp. z o.o. listownie i wzywani do autoryzowanych serwisów w celu dokonania kontroli i przeprogramowania modułu elektronicznego poduszek powietrznych.

plik pdf

Renault Fluence I 2.0 140 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Ford Focus

Ford Focus

2.0 145 KM benzyna2010sedanręcznaprzedni
cena średnia 25 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda Civic

Honda Civic

1.8 140 KM benzyna2010sedanręcznaprzedni
cena średnia 21 000 zł
OCENY
Dostępność
Chevrolet Cruze

Chevrolet Cruze

1.8 DOHC 16 141 KM benzyna2010sedanręcznaprzedni
cena średnia 16 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo S40

Volvo S40

2.0 145 KM benzyna2010sedanręcznaprzedni
cena średnia 26 000 zł
OCENY
Dostępność
Mitsubishi Lancer

Mitsubishi Lancer

1.8 143 KM benzyna2010sedanręcznaprzedni
cena średnia 22 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda 3

Mazda 3

2.0 151 KM benzyna2010sedanręcznaprzedni
cena średnia 24 000 zł
OCENY
Dostępność

Renault Fluence I 2.0 140 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS