chceauto.pl
x
Samochody segmentu B. Które warto kupić?

Samochody segmentu B. Które warto kupić?

Porady i rynek
Redakcja ChceAuto.pl 2012-05-05 Opinie
W przeciwieństwie do zestawień Dekry czy TUV, nie powstaje on w oparciu o usterki wykryte w czasie przeglądów rejestracyjnych, lecz tworzony jest na podstawie ilości awarii, które przydarzyły się konkretnym modelom na drodze i wymagały interwencji pomocy drogowej.

W zestawieniu powstałym w oparciu o dane dotyczące aż 4 milionów usterek uwzględniono pojazdy w wieku do sześciu lat, które w tym samym czasie produkowane były w ramach jednej generacji danego modelu.

Które samochody uznać można za najmniej awaryjne?

Zapraszamy do naszej galerii prezentującej najmniej usterkowe auta segmentu B.

Opinie i komentarze na temat artykułu

Yoda
13 maja 2012
Ten model citroen-a C3 ,boryka się z korozją nadwozia w młodym wieku,a jakość tworzyw w środku straszna.
Nissan micra - strasznie brzydki ,a takie ładne kiedyś robili modele...
Suzuki swift ,wielki plus (+) za niebywałą przestronność ,porównywalną tylko z renaultem twingo.
"Polówkę" można sobie śmiało darować... niewspółmiernie wysoka cena w stosunku do towaru.
W renaulcie clio 1.2 16V trzeba uwarzać na zawór odsysania oparów paliwa,potrafi się zaciąć i doprowadzić do wypalenia zaworów (lewe powietrze) ,najlepiej od razu po zakupie go zaślepić korkiem z gumy i silikonu.
Opel corsa ,za duży i za ciężki ,brak komfortu, odradzam słaby,awaryjny i wibrujący silnik 1.0 12V.
Peugeot 206, dobry wóz ale awaryjne są belki tylnego zawieszenia, silnik 1.1 zbyt mały.
Mini - absurdalna cena... ?!
Skoda fabia ,nie ma wyrażnej różnicy osiągów między silnikiem 1.4 75KM a 1.4 100KM, słabszy jest wyrażnie tańszy a tak samo dobrze jedzie.
Ford ,można sobie odpuścić stary silnik 1.25 (żeliwna głowica) jest ciężki.
Punto ,wszystkie wersje poza 1.1 8V zbyt słaby ,nie ma przyspieszenia, fatalna skrzynka biegów.
Mercedes klasy A ,utrudniony serwis silnika ,(leżący z tyłu ,brak dostępu) gruba podłoga ,niestabilny,ciasno.
Młody
17 maja 2012
Citroen C3 koroduje????!!! Pierwsze słyszę. Jeśli C3 ma problem z korozją to musiał być po dobrym dzwonie. Jeśli chodzi o jakość wnętrza to na pewno lepiej to wygląda niż u japońskich konkurentów. Natomiast jeśli chodzi o awaryjne belki tylne w 206 to takie same są w C3, a w wypadku citroena autor nie wspomina już o tym problemie. Prawda jest taka, że każde zawieszenie się zużywa, a w szczególności w polskich warunkach i belki w peugeocie też podlegają temu procesowi. Czy są awaryjne? Z doświadczenia wiem, że do przebiegu 150000 - 200000km, a nawet więcej nic się z nimi nie dzieje i są bezobsługowe. No chyba że auto jest używane jako dostawczak i notorycznie przeładowywane, wtedy taka belka zużyje się z oczywistych powodów szybciej. Wg.mnie lepiej zregenerować belkę za 1500pln raz na 200000km niż co roku naprawiać wielowahaczowe zawieszenie w vw czy audi za 2000pln. Renault clio z silnikiem 1.2 16V jest zaskakująco wytrzymałe i niezawodne. Na pewno lepsze od polo 1.2 czy 1.4 16V.

Samochody segmentu B. Które warto kupić? - GALERIA ZDJĘĆ

Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?Samochody segmentu B. Które warto kupić?

Zobacz także

Światowy Samochód Roku 2022 - lista półfinalistów

Światowy Samochód Roku 2022 - lista półfinalistów 2022-02-09

Znamy już listę półfinalistów w prestiżowym konkursie Wordl Car Awards. Zwycięzcy ogłoszeni zostaną 13 kwietnia przy okazji salonu motoryzacyjnego w Nowym Jorku. Partnerem tegorocznej edycji World Car Awards jest firma Brembo. Jury składa się ze 123...
TUV 2021 najmniej i najbardziej usterkowe auta zdaniem Niemców

TUV 2021 najmniej i najbardziej usterkowe auta zdaniem Niemców 2021-11-24

TUV, czyli Niemieckie Stowarzyszenie Inspekcji Technicznej opublikowało jubileuszowy, 50. juz, raport dotyczący usterkowości pojazdów. Badanie powstało na podstawie 9,6 miliona przeglądów technicznych pojazdów przeprowadzonych w Niemczech w czasie od...
Najczęstsze awarie elektryków zdaniem ADAC

Najczęstsze awarie elektryków zdaniem ADAC 2021-05-24

Samochody elektryczne wywołują zainteresowanie ale i niepokój większości kierowców. Obawy o zasięg potęgują również wątpliwości dotyczące trwałości i usterkowości tego typu pojazdów. Czy słusznie? W najnowszym raporcie ADAC o...
ADAC 2020. Co się psuje w niemieckich autach?

ADAC 2020. Co się psuje w niemieckich autach? 2021-05-17

Koronawirus dał się we znaki niemieckim kierowcom. Jak informuje ADAC, w ubiegłym roku skokowo wzrosła w Niemczech liczba usterek spowodowanych długim przestojem pojazdów. W ubiegłym roku mobilni mechanicy ADAC interweniowali na drodze 3,386 mln razy....

Najlepsze auta wg TUV 2020-11-16

Znamy już wyniki corocznego raportu usterkowości publikowanego przez niemiecki TUV. Między czerwcem 2019 a lipcem 2020 roku w stacjach należących do niemieckiego stowarzyszenia wykonano ponad 8,8 mln obowiązkowych przeglądów technicznych. Które auta...
Najgorsze auta wg TUV

Najgorsze auta wg TUV 2020-11-16

Niemiecki TUV opublikował swój najnowszy raport usterkowości: TUV-Report 2021. Zestawienie powstało w oparciu o ponad 8,8 mln obowiązkowych przeglądów rejestracyjnych dokonanych w niemieckich stacjach TUV pomiędzy lipcem 2019 do czerwcem 2020. Za...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS