Po wprowadzeniu nowej generacji Toledo, w ofercie Seata przez długi czas brakowało sedana z prawdziwego zdarzenia. Hiszpanie rozwiązali ten problem w ciekawy sposób. W 2008 roku przeniesiono do hiszpańskiego miasta Martorelli linię montażową poprzedniej generacji audi A4 (B7) i po dokonaniu kosmetycznych zmian, stworzono model Exeo. Auto jest więc unowocześnioną wersją poprzedniej A4 – od Audi odróżnia go tylko gruntownie przeprojektowany przód i nieco tylko przemodelowany tył. Samochód ma też inne wnętrze – w Exeo zastosowano deskę rozdzielczą z A4 w wersji kabrio. Dzięki sprawdzonej technice i wysokiej jakości montażu, auto cieszy się dobrą opinią. Czasami zdarzają się jedynie drobne usterki instalacji elektrycznej. Z czasem należy się jednak spodziewać kłopotów z zawieszeniem (aluminiowe wahacze) oraz dwulitrowym, doładowanym TDI, który po większym przebiegu zaskoczyć może np pękniętą głowicą.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.