chceauto.pl
x

Skoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KM

Skoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2020
Średnia cena
118 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1984 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1639 kg
Ładowność
675 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
190 KM
0-100 km/h
7.5 s.
V max
211 km/h
Zasięg
550 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
11 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
720 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Skoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Skoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KMSkoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KM

Skoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KM

Skoda Kodiaq

Skoda Kodiaq została oficjalnie zaprezentowana we wrześniu 2016 roku na salonie w Paryżu. To pierwszy taki samochód w gamie czeskiego producenta.

Kodiaq plasuje się w górnym krańcu segmentu kompaktów (ocierając się o klasę D).

Druga generacja zadebiutowała na początku 2024 roku.

Skoda Kodiaq I

Skoda Kodiaq pierwsze generacji ma długość 4697 mm, szerokość 1 882 mm i wysokość 1 676 mm (z relingiem dachowym). Rozstaw osi mierzy 2 791 mm. Model bazuje na modułowej płycie podłogowej MQB koncernu Volkswagen znanej m.in. ze Skody Superb.

Z przodu zastosowano kolumny McPhersona i aluminiowe wahacze. Przy tylnej osi pracuje - niezależny - układ czterech stalowych wahaczy. Auto z podstawowym silnikiem TSI i przednim napędem waży tylko 1.452 kg. Współczynnik oporu powietrza to zaledwie 0,33.

Skoda Kodiaq może się też pochwalić największym w klasie bagażnikiem o pojemności 720 l (2065 l w po złożeniu oparć tylnej kanapy). To pierwszy w historii Skody uterenowiony pojazd, który można będzie zamówić w wersji siedmioosobowej (dwa dodatkowe fotele chowane w podłodze bagażnika).

Samochód oferowany jest z napędem na koła przednie albo wszystkie (Haldex) z manualnymi lub dwusprzęgłowymi przekładniami DSG. Gama silników obejmuje jednostki napędowe TSI i TDI o mocy od 125 do 190 KM.

Wyposażenie standardowe wszystkich samochodów obejmuje między innymi radio SWING z kolorowym ekranem dotykowym o przekątnej 6,5 cala, tylne czujniki parkowania, elektryczne sterowanie szyb i lusterek, zapobiegający kolizjom FRONT ASSIST oraz nowoczesne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, w tym funkcjonalności Care Connect oraz funkcję hamowania awaryjnego w przypadku wykrycia pieszych przed pojazdem.

W połowie 2016 zadebiutowała - uterenowiona - odmiana Scout z terenowymi dodatkami (osłony podwozia) i charakterystycznymi srebrnymi akcentami stylistycznymi (elementy zderzaków, lusterka, relingi). Wszystkie egzemplarze z tej serii standardowo oferowane są z napędem 4x4.

Na salonie we Frankfurcie (wrzesień 2017) Czesi zaprezentowali też wersję Sportline. Wyróżniają je m.in. czarne dodatki: osłona chłodnicy, obudowy lusterek i przyciemnione tylne szyby. Charakterystycznymi elementami stylizacji są również – lakierowane w kolorze nadwozia – listwy boczne i inny tylny zderzak. Nie sposób też pominąć rzucających się w oczy 19-calowych obręczy ze stopów lekkich w kolorze „antracytowym”. Na życzenie klienci mogą zdecydować się na koła o średnicy 20 cali.

W kabinie czekają na nabywców sportowe fotele obszyte skórą i alcantarą (ze srebrnymi przeszyciami). Skórzana jest też trójramienna sportowa kierownica. W przypadku aut ze zautomatyzowaną skrzynią DSG standard obejmować ma m.in. łopatki do zmiany biegów.

Na tle standardowych odmian auto pochwalić się może zmodyfikowanym, cyfrowym zestawem wskaźników. Na centralnym ekranie – umieszczonym na szczycie konsoli środkowej – wyświetlane są dodatkowe informacje, jak np. temperatura oleju i cieczy chłodzącej, chwilowe przeciążenie czy ciśnienie turbodoładowania. Całości dopełnia oferowany przez system info-rozrywki stoper, który ma być przydatny, gdy kierowca zechce udać się swoim Kodiaqiem na tor.

Na salonie w Paryżu jesienią 2018 roku debiutował najmocniejszy model w gamie - Kodiaq RS. Skoda Kodiaq RS napędzana jest przez czterocylindrowy silnik 2.0 BiTDI o mocy 240 KM. Zastosowanie po raz pierwszy w historii Skody technologii biturbo zapewnia maksymalny moment obrotowy 500 Nm.

Moment obrotowy przekazywany jest za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni DSG na wszystkie cztery koła.

Standardowe wyposażenie Kodiaqa RS obejmuje m.in. adaptacyjne zawieszenie, progresywny układ kierowniczy, 20-calowe koła oraz system wyboru trybu jazdy Driving Mode Select, który wzbogacony jest w nowy tryb RS.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-09
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Skoda Kodiaq Sportline. Polskie ceny2024-08-20Skoda Kodiaq Sportline oficjalnie2023-10-23Skoda Kodiaq II generacji oficjalnie2023-10-06Nowa Skoda Kodiaq na pierwszych szkicach2023-09-29Skoda Kodiaq II generacji nadjeżdża2023-07-19Skoda Kodiaq nowej generacji nadjeżdża2023-06-09

Skoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mazda CX-30

Mazda CX-30

2.0 Skyactiv-G 180 KM benzyna2020SUVręcznaprzedni
cena średnia 104 000 zł
OCENY
Dostępność

Skoda Kodiaq I 2.0 TSI 190 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS