chceauto.pl
x

Suzuki Splash I 1.2 VVT 94 KM

Suzuki Splash I 1.2 VVT 94 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2011
Średnia cena
16 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1242 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
94 KM
0-100 km/h
11.9 s.
V max
175 km/h

KOSZTY

Spalanie
6.1 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
39 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
A
Bagażnik
178 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
15000 km czyli po 10 miesiącach
Zużycie paliwa
7.3 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
19 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
13.1 s.
Prędkość maksymalna
159 km/h

Suzuki Splash I 1.2 VVT 94 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Suzuki Splash I 1.2 VVT 94 KMSuzuki Splash I 1.2 VVT 94 KMSuzuki Splash I 1.2 VVT 94 KMSuzuki Splash I 1.2 VVT 94 KMSuzuki Splash I 1.2 VVT 94 KM

Suzuki Splash I 1.2 VVT 94 KM

Niewielki Splash to nic innego, jak japońska wersja najnowszej generacji opla agili. Oba samochody wytwarzane są w tej samej fabryce (na Węgrzech), zbudowano je w oparciu o wspólną płytę podłogową. Niewielkie miejskie auto zadebiutowało w 2008 roku i jest raczej rzadkim gościem na polskich drogach. Pojazd oferowany jest wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback, co sprawia, że na rynku wtórnym stanowić może ciekawą alternatywę m.in. dla Fiata Pandy. Na tle konkurencji samochód nie wyróżnia się niczym szczególnym - we wnętrzu zastosowano przeciętnej jakości materiały wykończeniowe, można też narzekać na ograniczoną ilość miejsca i niezbyt wygodne fotele. Nawet z podstawowym silnikiem samochód zapewnia sprawne poruszanie się po mieście (dynamiczna jazda wymaga wysokiego kręcenia jednostek napędowych, co szybko odbije się na zużyciu paliwa), zawieszenie pozwala na odrobinę szaleństwa. Splash cieszy cię również opinią auta bezawaryjnego. W tym przypadku trudno mówić o typowych przypadłościach modelu. 
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2011-02-13

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Suzuki Celerio. Pierwsze zdjęcia!2014-02-06Najlepsze małe auto? Z Polski!2011-06-23Dwa miliony Suzuki z Węgier2011-07-16Duże rabaty w salonach Suzuki2013-01-07

Suzuki Splash CRASHTEST

Suzuki Splash I 1.2 VVT 94 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Opel Agila

Opel Agila

1.2 94 KM benzyna2011hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 21 000 zł
OCENY
Dostępność

Suzuki Splash I 1.2 VVT 94 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS