Do polskich salonów wjeżdża właśnie odświeżone Suzuki SX4 S-Cross. Jakich nowości spodziewać się mogą klienci japońskiej marki.
Samochód może się teraz pochwalić zdecydowanie wyrazistszą stylistyką. Auto otrzymało zaprojektowany od podstaw pas przedni. W oczy rzuca się zwłaszcza nowa, zintegrowana z maską - chromowana osłona chłodnicy o zaostrzonych kształtach i przemodelowane reflektory. Te ostatnie zintegrowane zostały z ledowymi światłami do jazdy dziennej. Dla kontrastu, zmiany w tylnej części karoserii śmiało nazwać można „kosmetycznymi”. W praktyce ograniczają się one jedynie do nowszy kształtów kloszy reflektorów.
Podstawowy silnik – benzynowy, trzycylindrowy 1,0 l BoosterJet – rozwija moc 110 KM (przy 5500 obr./min) i maksymalny moment obrotowy 170 Nm. Bardziej wymagający klienci będą się mogli zdecydować na benzynowe 1,4 l (również z doładowaniem). Motor, który spotkać dziś można w Vitarze S, oferuje 140 KM i 220 Nm. Ta odmiana, w Polsce, oferowana będzie wyłącznie z napędem na cztery koła AllGrip.
Przestylizowane Suzuki SX4 S-Cross oferowane będzie w czterech wersjach wyposażenia: Comfort, Premium, Elegance oraz Elegance Sun. Już w podstawowej odmianie znajdziemy m.in.: manualną klimatyzację, tempomat z ogranicznikiem prędkości czy zestaw głośnomówiący z łącznością Bluetooth. Standardem są również projektorowe reflektory halogenowe i system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu. Za SX4 S-Cross w wersji Comfort zapłacić trzeba będzie co najmniej 66 900 zł.
Najtańszy model z napędem 4x4 (dostępny tylko z pakietem wyposażenia Premium) wyceniono na 80 900 zł. W takiej konfiguracji, wyposażone w silnik 1,0 l BoosterJet, auto pochwalić się może m.in. automatyczną dwustrefową klimatyzacją, światłami wykonanymi w technologii LED (mijania i drogowe), systemem multimedialnym, kamerą cofania i skórzaną kierownicą.