Hyundai zaprezentował pierwsze szkice modelu stworzonego w ramach nowej, luksusowej marki Genesis.
"G90 to luksusowy sedan, odzwierciedlający naszą koncepcję „nowego luksusu”, którą proponujemy klientom. Marka Genesis jest wynikiem polityki Hyundaia, zgodnie z którą chcemy dostarczać rozwiązania odpowiadające oczekiwaniom współczesnych użytkowników samochodów segmentu premium, gwarantując im całkowitą satysfakcję z codziennego użytkowania samochodu.” - powiedział Woong-Chul Yang, szef Hyundai Motor R & D Center.
Genesis G90
Jak przystało na flagowy model, G90 jest zapowiedzią zmian i innowacji, które - teoretycznie - wyróżniać mają markę Genesis. Powołany specjalnie z myślą o marce Genesis nowy dział designu Hyundaia, skoncentrował się na "wyrazistej elegancji" i wyważonych proporcjach modelu G90. Masywny grill, krótki zwis przedni i nawiązujący do pojazdów coupe tył (kształt okien, nisko opadający dach) dodają sylwetce pojazdu dynamizmu.
Hyundai stworzył markę Genesis – której logo nawiązuje do motywu skrzydeł, z myślą o nowej generacji wymagających klientów. Docelowo, do 2020 roku, w ofercie znaleźć się ma aż sześć modeli Genesis.
Wprowadzenie G90 do sprzedaży w Korei planowane jest na początek przyszłego miesiąca.