Tata Indica 1.4 MPI 75 KM
Pojazdy indyjskiej marki Tata nie są w Europie zbyt popularne. Model Indica to pierwsze z aut, którym hindusi planowali zawładnąć Stary Kontynent. Samochód segmentu B - przynajmniej teoretycznie - ma sporo zalet. Jedną z nich jest np dość duży - wynoszący 2,4 m - rozstaw osi. W rzeczywistości autu sporo brakuje do europejskiej, koreańskiej czy japońskiej konkurencji zarówno pod kątem właściwości jezdnych i wyposażenia, jak również bezawaryjności i solidności montażu. Na rynku wtórnym głównym atutem jest cena - dostęp do części zamiennych może być jednak utrudniony.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-15