chceauto.pl
x

Toyota Supra 3.0 Turbo 340 KM

Toyota Supra 3.0 Turbo 340 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2021
Średnia cena
302 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1495 kg
Ładowność
320 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
340 KM
0-100 km/h
4.3 s.
V max
250 km/h
Zasięg
430 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
12 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
77 zł
Zbiornik paliwa
52 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
255/35 R19
275/35 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
G
Bagażnik
290 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Toyota Supra 3.0 Turbo 340 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KMToyota Supra 3.0 Turbo 340 KM

Toyota Supra 3.0 Turbo 340 KM

Toyota Supra to model o długiej historii i dużym znaczeniu dla japońskiego producenta. Pierwszy pojazd o tej nazwie pojawił się w 1978 roku i stopniowo ewoluował z eleganckiego coupe w rasowy pojazd sportowy, napędzany rzędowymi, sześciocylindrowymi silnikami benzynowymi.

Samochód zdobył wierne grono fanów, w sumie powstały cztery generacje Supry. Niestety, w 2002 roku Toyota zakończyła produkcję bez wprowadzenia następcy.

Toyota Supra wróciła na rynek dopiero... 17 lat później. W styczniu 2019 roku (światowy debiut miał miejsce na salonie genewskim w marcu) Japończycy zaprezentowali Toyotę GR Supra. Niestety, nie jest to całkowicie własna, japońska konstrukcja - samochód opracowano bowiem na bazie BMW Z4.

Z niemieckiego modelu pochodzą silniki, skrzynia biegów i płyta podłogowa. Japońscy styliści nie mieli więc pełnej swobody i... niestety to widać.

Auto stara się nawiązywać zarówno do dawnych generacji Supry, jak i innego obecnie produkowanego sportowego modelu Toyoty (wspólnie z Subaru), czyli GT86. Kontrowersje może jednak budzić przedni zderzak, a także tył samochodu, który wygląda trochę, jakby się kończył... za wcześnie.

I może to nawet nie być tylko wrażenie. Nowa Toyota Supra ma tylko 438 cm długości i rozstaw osi wynoszący 247. Jest więc dłuższa od GT86 o 14 cm, ale... ma mniejszy i to aż o 10 cm rozstaw osi. Bo przecież BMW Z4 to po prostu mały samochód...

Wnętrze Toyoty GR Supra stanowi miks rozwiązań japońsko-niemieckich. Cały projekt deski rozdzielczej i konsoli środkowej jest japoński, ale wykorzystano elementy niemieckie. Z BMW pochodzi np. 8,8-calowy ekran systemu infotainment (zachowano nawet czcionkę) wraz ze sterowaniem (dotykowo lub pokrętłem na konsoli środkowej), a także lewarek skrzyni biegów, panel klimatyzacji i wielofunkcyjna kierownica.

Źródłem mocy Supry jest trzylitrowa, sześciocylindrowa, rzędowa jednostka benzynowa, produkcji BMW. Silnik generuje 340 KM i 500 Nm. Moment obrotowy trafia na tylne koła za pośrednictwem 8-stopniowej przekładni automatycznej. Toyota GR Supra rozpędza się do 100 km/h w 4,3 s, prędkość maksymalna to 250 km/h.

Podobnie, jak Z4, Supra ma zapewniać doskonałe właściwości jezdne. Dba o to pięciowahaczowe zawieszenie tylne oraz nisko położony środek ciężkości wraz z dobrym rozkładem mas między osiami. Trakcję zapewnia elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, a hamowanie - układ hamulcowy Brembo.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2021-01-29

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Toyota GR Supra GT4 50 Edition. Tylko sześć sztuk!2022-03-12Toyota Supra z silnikiem dwulitrowym2020-01-20Toyota GR Supra z manualną skrzynią biegów już w Polsce. Ceny2022-05-26Toyota Supra na torze2020-03-27Nowa Toyota GR Supra2019-01-14Toyota Supra w Goodwood2018-07-09

Toyota Supra 3.0 Turbo 340 KM - PODOBNE SAMOCHODY

BMW 8

BMW 8

40i 340 KM benzyna2021coupeautomat4x4
cena średnia 387 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi TT

Audi TT

2.0 TFSI 320 KM benzyna2021coupeautomat4x4
cena średnia 234 000 zł
OCENY
Dostępność
Porsche Cayman

Porsche Cayman

S 350 KM benzyna2021coupeautomattylny
cena średnia 334 000 zł
OCENY
Dostępność

Toyota Supra 3.0 Turbo 340 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS