chceauto.pl
x

Toyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KM

Toyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2012
Średnia cena
31 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1329 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1120 kg
Ładowność
470 kg

OSIĄGI

Moc
100 KM
0-100 km/h
12.5 s.
V max
175 km/h
Zasięg
650 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
42 zł
Zbiornik paliwa
42 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
195/60 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
314 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
14000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
7.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
20 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
13.8 s.
Prędkość maksymalna
159 km/h

Toyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KMToyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KMToyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KMToyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KMToyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KMToyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KMToyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KMToyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KM

Toyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KM

Urban Cruiser to odpowiedz Toyoty na panującą od niedawna modę na niewielkie miejskie crossovery. Pojazd, który wymiarami porównać można z samochodami segmentu B i C dostępny jest w ofercie japońskiego producenta od 2008 roku. W zależności od wersji pojazd dostępny jest z napędem na przedni lub wszystkie koła. Samochód dobrze sprawdzi się w mieście, chociaż wysokie nadwozie wymusiło na inżynierach konieczność usztywnienia zawieszenia, co nie wszystkim przypadnie do gustu. W dłuższych trasach przeszkadzać będą niezbyt wygodne fotele (krótkie siedziska) oraz przeciętny bagażnik. Na plus zaliczyć trzeba jednak niezłą dynamikę oraz oszczędne jednostki napędowe. Samochód - głównie z racji swojej ceny - nie jest zbyt popularny na naszych drogach. Nie sposób też wymienić typowych usterek urban cruisera. Podobnie, jak inne Toyoty auto cieszy się dobrą opinią. Na polskich drogach dbać trzeba jedynie o zawieszenie (końcówki drążków, łączniki stabilizatorów itd). Czasami problemy może też stwarzać elektronika oraz np alarm (niefabryczny, montowany przez dealerów). Na niekorzyść auta przemawia przeciętny wynik (tylko trzy gwiazdki) w testach zderzeniowych euroNCAP.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-07-07

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

6,4 mln aut Toyoty do naprawy2014-04-09

Toyota Urban Cruiser CRASHTEST

Toyota Urban Cruiser 1.33 VVT-i 100 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS