Trzecia generacja Camry o oznaczeniu XV10, produkowana jest od 1991 roku i cieszy się równie dobrą opinią, co poprzednicy. Samochód był bardzo popularny w USA, gdzie był synonimem niezawodności. Produkcję zakończono w 1996 roku. Na europejskich drogach Camry tej generacji są już bardzo rzadkim widokiem. Największe bolączki tego modelu to rdza i - kosztowne do usunięcia - usterki wynikające z wieku, jak chociażby zużyte uszczelniacze zaworowe.
Czwarta generacja modelu Camry produkowana była w latach 1996-2001. Podobnie jak poprzednik samochód cieszy się nienaganną opinią. Jest wygodny, dobrze wyposażony i bardzo niezawodny. Problemy wynikać mogą jedynie z zastosowania tanich instalacji gazowych, których rodzinna Toyota nie toleruje (w ofercie brak silnika Diesla). Jeśli dokonujemy obsługi serwisowej zgodnie z zaleceniami producenta, jedyne co może nas zaskoczyć to właściwie tylko usterka łącznika stabilizatora czy silentblocka. Trzeba jednak pamiętać, że ceny części są bardzo wysokie, a zamienników brak.
Kolejna, piąta generacja Camry produkowana jest od 2001 roku i cieszy się równie dobrą opinią, co poprzednicy. Niemniej jednak - ze względu na wysoką cenę i brak silnika Diesla - samochód nie cieszy się zbyt wielką popularnością w Europie, za to okazał się bestsellerem w USA. Produkcję zakończono w 2006 roku.
Samochód pojawił się w polskich salonach w 2019 roku jako - pośredni - następca modelu Avensis. Auto napędzane jest przez hybrydowy układ z benzynowym silnikiem o pojemności 2,5 l. Łączna moc napędu wynosi 218 KM (160 kW). Producent utrzymuje, że średnie zużycie paliwa utrzymać można na poziomie 4,2 l/100 km. 2,5-litrowy czterocylindrowy silnik Dynamic Force legitymuje się najwyższą na świecie sprawnością cieplną na poziomie 41 proc. Zastosowano w nim wiele zaawansowanych technologii Toyoty, w tym Dual VVT-i z VVT-iE (inteligentnym systemem zmiennych faz rozrządu ze sterowaniem elektrycznym) i D-4S (czterosuwowy silnik benzynowy z bezpośrednim i pośrednim wtryskiem), aby uzyskać optymalną moc oraz niskie zużycie paliwa i poziom emisji spalin. Nowy, hybrydowy układ napędowy Toyota Hybrid System II (THS II) zaopatrzono w technologię sekwencyjnej zmiany biegów Shiftmatic, która pozwala kierowcy zmieniać przełożenia za pomocą zamontowanej w centralnej konsoli dźwigni, naśladując pracę szybkiej, sześciostopniowej automatycznej skrzyni biegów, dla zapewnienia budzących emocje osiągów i radości z jazdy. Toyota Camry Toyota Camry Nowe zawieszenie, będące konfiguracją kolumn MacPhersona z przodu i nowego układu z podwójnymi wahaczami poprzecznymi z tyłu, zostało zaprojektowane tak, aby nie tylko zwiększyć stabilność i ograniczyć przechyły nadwozia. Wykorzystywana przez Camry platforma GA-K została zaprojektowana z myślą o niskim położeniu środka ciężkości, który przekłada się na większą przyjemność z jazdy i precyzję prowadzenia.
Już w podstawowej odmianie - Comfort - samochód wyposażony jest w m.in.: pakiet bezpieczeństwa Toyota Safety Sense z aktywnym tempomatem, reflektory w technologii bi-LED, 17’ felgi aluminiowe, system multimedialny z ekranem 7” i kamerą cofania, systemem „inteligentny kluczyk” oraz czujnikami parkowania z przodu i z tyłu.