Volkswagen Caddy Alltrack to niemiecka nowość, która zadebiutuje na salonie we Frankfurcie. Samochód zastąpi Cross Caddy.
Volkswagen Caddy Alltrack
Idea obu modeli jest taka sama. Caddy Alltrack to nieco uterenowiona wersja Caddy. Samochód wyróżnia się głównie stylistycznie, m.in. ochronnymi, plastikowymi nakładkami na progi i błotniki. Zmian technicznych zaś nie ma. Producent milczy o podniesionym zawieszeniu (stąd wniosek, że prześwit pozostaje bez zmian), natomiast napęd wszystkich kół 4Motion dostępny jest tylko w opcji.
Volkswagen Caddy Alltrack
Caddy Alltrack, który produkowany jest w polskiej fabryce Volkswagena, będzie dostępny w wersji osobowej i dostawczej (panelvan). Samochód może posiadać bogate wyposażenie. Standardem jest system Hill Holder (wspomagania ruszania pod górę), a w wersji osobowej - również manualna klimatyzacja, lusterko fotochromatyczne, czujnik zmierzchu i deszczu, radio z 5-calowym wyświetlaczem, a opcją - m.in. skórzana kierownica, lewarek skrzyni biegów i uchwyt hamulca ręcznego .
Volkswagen Caddy Alltrack
Gama jednostek napędowych Caddy Alltrack jest identyczna jak w zwykłej wersji Caddy. Wybierać można między jednostkami wysokoprężnymi 2.0 TDI (cztery warianty o mocach od 94 do 125 KM) a silnikami benzynowymi TSI (1.0, 1.2 i 1.4 o mocach od 94 do 125 KM). W ofercie znajdzie się również 110-konny silnik TSI przystosowany do zasilania gazem ziemnym.
W zależności od jednostki napędowej moment obrotowy trafia na koła za pośrednictwem pięcio- lub sześciobiegowej skrzyni biegów. W opcji dostępna jest dwusprzęgłowa, siedmiostopniowa skrzynia DSG.
Volkwagen Caddy Alltrack zadebiutuje na salonie we Frankfurcie, a do salonów trafi pod koniec roku. W Niemczech samochód w wersji osobowej będzie kosztował od 24 tys. euro.