Dilerzy Volkswagena rozpoczęli przyjmowanie zamówień na Passata Alltrack. Model ten wyróżnia się nadwoziem stylizowanym na modne SUV-y, seryjnym napędem na wszystkie koła 4MOTION oraz zwiększonym prześwitem, wynoszącym 174 mm.
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack otrzymał zmienione zderzaki, osłony podwozia z przodu i z tyłu oraz nakładki na nadkolach i progach, a także poszerzane progi. Prześwit auta – zwiększony o 27,5 mm w porównaniu z prześwitem wersji kombi – sprawia, że Alltrack świetnie radzi sobie również z dala od utwardzonych dróg.
Volkswagen Passat Alltrack
Zasługa w tym również terenowego trybu jazdy z odpowiednio do niego dopasowanym działaniem systemów asystujących. Passat Alltrack seryjnie posiada również system monitorujący otoczenie Front Assist wraz z funkcją awaryjnego hamowania.
Nowego Passata Alltracka można dodatkowo wyposażyć w szereg systemów wspomagających kierowce, jak na przykład: system ułatwiający wyjazd tyłem z miejsca parkingowego oraz asystent ułatwiający parkowanie z przyczepą Trailer Assist.
Volkswagen Passat Alltrack
Polskie ceny Passata Alltracka zaczynają się od 147 590 zł za wersję napędzaną 150-konnym silnikiem 2.0 TDI, współpracującym z 6-biegową przekładnią mechaniczną. Na 160 390 zł wyceniono samochód napędzany benzynowym silnikiem 2.0 TSI o mocy 220 KM z 7-stopniową skrzynią DSG. Minimalnie więcej (164 890 zł) kosztuje wersja ze 190-konnym dieslem TDI i 6-biegową, dwusprzęgłową przekładnią DSG.
Cennik zamyka Passat Alltrack w wersji 2.0 TDI Biturbo o mocy 240 KM i przekładnią DSG o siedmiu biegach, którego wyceniono na 181 690 zł.